Siirry suoraan sisältöön

Toimitusketjujen palvelumuotoiluLaajuus (5 op)

Opintojakson tunnus: SCM0FH81

Opintojakson perustiedot


Laajuus
5 op

Osaamistavoitteet

Ymmärrät asiakaslähtöisen palvelumuotoilun periaatteet.
Ymmärrät asiakas/tarvelähtöisen palvelujen erilaistamisen merkityksen logistiikkapalveluita kehitettäessä ja tarjottaessa.

Sisältö

Mitä tarkoittaa logistiikan palvelumuotoilu?
Mikä on palvelumuotoilun lähtökohta?
Miten palveluita erilaistetaan asiakkaiden/asiakkaiden tarpeiden mukaisesti?

Arviointi

Opiskelija osaa

a. käyttää asiantuntevasti ammattikäsitteitä eri tilanteissa
d. toimia asiakkaiden, käyttäjien, kohderyhmien kanssa.
e. käyttää keskeisiä oman alan malleja, menetelmiä, ohjelmistoja ja tekniikoita.

Siirry alkuun