Toimitusketjujen palvelumuotoiluLaajuus (5 op)
Opintojakson tunnus: SCM0FH81
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 5 op
Osaamistavoitteet
Ymmärrät asiakaslähtöisen palvelumuotoilun periaatteet.
Ymmärrät asiakas/tarvelähtöisen palvelujen erilaistamisen merkityksen logistiikkapalveluita kehitettäessä ja tarjottaessa.
Sisältö
Mitä tarkoittaa logistiikan palvelumuotoilu?
Mikä on palvelumuotoilun lähtökohta?
Miten palveluita erilaistetaan asiakkaiden/asiakkaiden tarpeiden mukaisesti?
Arviointi
Opiskelija osaa
a. käyttää asiantuntevasti ammattikäsitteitä eri tilanteissa
d. toimia asiakkaiden, käyttäjien, kohderyhmien kanssa.
e. käyttää keskeisiä oman alan malleja, menetelmiä, ohjelmistoja ja tekniikoita.