Skip to main content

AdvertisingLaajuus (5 cr)

Code: GR00EC79

Credits

5 op

Objective

- You know the history of advertising.
- You are able to design advertisements for different media.
- You understand the meaning of advertising.
- You can create advertisements for different target groups.
- You understand the features of advertising media and the working methods of advertising agencies.
- You are familiar with the working methods of specialists taking part in the implementation of advertising.
- You are able to examine advertising critically and take ethical considerations into account.

Content

- What is good advertising?
- How to design advertisements for different target groups?
- How to work in a cost-effective way?
- How to consider ethical questions?

Materials

Campaign design

Enrollment

04.11.2024 - 17.11.2024

Timing

13.01.2025 - 30.04.2025

Number of ECTS credits allocated

5 op

Mode of delivery

Contact teaching

Unit

Department of Culture

Campus

Kouvola Campus

Teaching languages
  • Finnish
Seats

20 - 25

Degree programmes
  • Degree Programme in Graphic Design
Teachers
  • Veli-Matti Hilli
Teacher in charge

Sanna Haapanen

Groups
  • GRKV22SP
    Graphic design, full-time studies

Objective

- You know the history of advertising.
- You are able to design advertisements for different media.
- You understand the meaning of advertising.
- You can create advertisements for different target groups.
- You understand the features of advertising media and the working methods of advertising agencies.
- You are familiar with the working methods of specialists taking part in the implementation of advertising.
- You are able to examine advertising critically and take ethical considerations into account.

Content

- What is good advertising?
- How to design advertisements for different target groups?
- How to work in a cost-effective way?
- How to consider ethical questions?

Opiskelumateriaali

Ilmoitetaan opintojakson alussa.

Yksilölliset oppimisväylät

• Opetus toteutetaan kokonaan lähiopetuksena Kouvolan kampuksella lukujärjestyksen mukaan. Etäosallistuminen ei ole mahdollista. Lähiopetusta ei lähtökohtaisesti tallenneta, eikä sitä korvata etäluennoilla silloin, kun lähiopetusta annetaan lukujärjestyksen mukaan.
• Opiskelu rytmittyy työjärjestyksen mukaisten ryhmätapaamisten ja itsenäisesti tehtävien/ryhmässä tehtävien oppimistehtävien mukaan.
• Opettajan ohjausta saatavilla lähituntien yhteydessä
• Arvioitavia tehtävia voidaan tehdä itsenäisesti ja / tai ryhmänä opettajan tehtävänannon mukaisesti.

TKI ja työelämäyhteistyö

Opintojakso voi sisältää työelämäyhteistyöprojekteja.

Tentit ja muut määräajat

Tehtävien palautuksen määräajat kuvataan opintojakson aikana.

Opiskelijan työmäärä

1op = 27h opiskelijan työaikaa. 5 op on täten yhteensä 135 h, josta itsenäisen työn osuus on noin 80h.

Evaluation scale

1-5

Assessment methods and criteria

Osallistuminen opetukseen, hyväksytysti suoritetut ja palautetut harjoitustehtävät ja mahdolliset muut opintojakson velvoitteet jotka opettaja määrittelee.

Enrollment

06.11.2023 - 17.11.2023

Timing

08.01.2024 - 30.04.2024

Number of ECTS credits allocated

5 op

RDI portion

2 op

Mode of delivery

Contact teaching

Unit

Department of Culture

Campus

Kouvola Campus

Teaching languages
  • Finnish
Seats

20 - 25

Degree programmes
  • Degree Programme in Graphic Design
Teachers
  • Veli-Matti Hilli
Teacher in charge

Sanna Haapanen

Groups
  • GRKV21SP
    Graphic design, full-time studies

Objective

- You know the history of advertising.
- You are able to design advertisements for different media.
- You understand the meaning of advertising.
- You can create advertisements for different target groups.
- You understand the features of advertising media and the working methods of advertising agencies.
- You are familiar with the working methods of specialists taking part in the implementation of advertising.
- You are able to examine advertising critically and take ethical considerations into account.

Content

- What is good advertising?
- How to design advertisements for different target groups?
- How to work in a cost-effective way?
- How to consider ethical questions?

Opiskelumateriaali

Ilmoitetaan opintojakson alussa.

Yksilölliset oppimisväylät

Työviikkopohjaisessa väylässä
Ilmoittautuessasi tälle opintojakson toteutukselle osallistut työjärjestyksen mukaiseen opetukseen ja ohjaukseen. Opiskelusi rytmittyy työjärjestyksen mukaisten ryhmätapaamisten ja itsenäisesti tehtävien oppimistehtävien mukaan.


Työhön integroidussa väylässä
Työhön integroitu oppimisväylä on mahdollinen, jos voit työtehtävissäsi kehittää opintojakson tavoitteissa ja sisällöissä mainittua osaamista. Ota opintojakson opettajaan yhteyttä hyvissä ajoin ennen opintojakson alkua sen määrittämiseksi
• onko työhön integroitu oppimisväylä omassa työtehtävässäsi mahdollinen.
• millaisia näyttöjä osaamisestasi sinun on mahdollista antaa.
• mitä opintojakson osia sinun tulee mahdollisesti lisäksi suorittaa opetukseen osallistuen.

Opintoja nopeuttavana vaihtoehtona
- voit esimerkiksi ilmoittautua aikaisemmin opintonsa aloittaneelle ryhmälle tarjottavalle vastaavalle toteutukselle.
Opintoja nopeuttavassa väylässä

TKI ja työelämäyhteistyö

opintojakso sisältää työelämäyhteistyöprojekteja.

Opiskelijan työmäärä

1op = 27h opiskelijan työaikaa.

Evaluation scale

1-5

Assessment methods and criteria

Osallistuminen opetukseen, hyväksytysti suoritetut ja palautetut harjoitustehtävät ja mahdolliset muut opintojakson velvoitteet jotka opettaja määrittelee.

Enrollment

07.11.2022 - 18.11.2022

Timing

09.01.2023 - 01.05.2023

Number of ECTS credits allocated

5 op

RDI portion

2 op

Mode of delivery

Contact teaching

Unit

Department of Culture

Campus

Kouvola Campus

Teaching languages
  • Finnish
Seats

10 - 25

Degree programmes
  • Degree Programme in Graphic Design
Teachers
  • Veli-Matti Hilli
Teacher in charge

Sanna Haapanen

Groups
  • GRKV20SP
    Graphic design, full-time studies

Objective

- You know the history of advertising.
- You are able to design advertisements for different media.
- You understand the meaning of advertising.
- You can create advertisements for different target groups.
- You understand the features of advertising media and the working methods of advertising agencies.
- You are familiar with the working methods of specialists taking part in the implementation of advertising.
- You are able to examine advertising critically and take ethical considerations into account.

Content

- What is good advertising?
- How to design advertisements for different target groups?
- How to work in a cost-effective way?
- How to consider ethical questions?

Opiskelumateriaali

Ilmoitetaan opintojakson alussa.

Yksilölliset oppimisväylät

Työviikkopohjaisessa väylässä
Ilmoittautuessasi tälle opintojakson toteutukselle osallistut työjärjestyksen mukaiseen opetukseen ja ohjaukseen. Opiskelusi rytmittyy työjärjestyksen mukaisten ryhmätapaamisten ja itsenäisesti tehtävien oppimistehtävien mukaan.


Työhön integroidussa väylässä
Työhön integroitu oppimisväylä on mahdollinen, jos voit työtehtävissäsi kehittää opintojakson tavoitteissa ja sisällöissä mainittua osaamista. Ota opintojakson opettajaan yhteyttä hyvissä ajoin ennen opintojakson alkua sen määrittämiseksi
• onko työhön integroitu oppimisväylä omassa työtehtävässäsi mahdollinen.
• millaisia näyttöjä osaamisestasi sinun on mahdollista antaa.
• mitä opintojakson osia sinun tulee mahdollisesti lisäksi suorittaa opetukseen osallistuen.

Opintoja nopeuttavana vaihtoehtona
- voit esimerkiksi ilmoittautua aikaisemmin opintonsa aloittaneelle ryhmälle tarjottavalle vastaavalle toteutukselle.
Opintoja nopeuttavassa väylässä

TKI ja työelämäyhteistyö

opintojakso sisältää työelämäyhteistyöprojekteja.

Opiskelijan työmäärä

1op = 27h opiskelijan työaikaa.

Evaluation scale

1-5

Assessment methods and criteria

Osallistuminen opetukseen, hyväksytysti suoritetut ja palautetut harjoitustehtävät ja mahdolliset muut opintojakson velvoitteet jotka opettaja määrittelee.