AdvertisingLaajuus (5 cr)
Code: GR00EC79
Credits
5 op
Objective
- You know the history of advertising.
- You are able to design advertisements for different media.
- You understand the meaning of advertising.
- You can create advertisements for different target groups.
- You understand the features of advertising media and the working methods of advertising agencies.
- You are familiar with the working methods of specialists taking part in the implementation of advertising.
- You are able to examine advertising critically and take ethical considerations into account.
Content
- What is good advertising?
- How to design advertisements for different target groups?
- How to work in a cost-effective way?
- How to consider ethical questions?
Materials
Campaign design
Enrollment
04.11.2024 - 17.11.2024
Timing
13.01.2025 - 30.04.2025
Number of ECTS credits allocated
5 op
Mode of delivery
Contact teaching
Unit
Department of Culture
Campus
Kouvola Campus
Teaching languages
- Finnish
Seats
20 - 25
Degree programmes
- Degree Programme in Graphic Design
Teachers
- Veli-Matti Hilli
Teacher in charge
Sanna Haapanen
Groups
-
GRKV22SPGraphic design, full-time studies
Objective
- You know the history of advertising.
- You are able to design advertisements for different media.
- You understand the meaning of advertising.
- You can create advertisements for different target groups.
- You understand the features of advertising media and the working methods of advertising agencies.
- You are familiar with the working methods of specialists taking part in the implementation of advertising.
- You are able to examine advertising critically and take ethical considerations into account.
Content
- What is good advertising?
- How to design advertisements for different target groups?
- How to work in a cost-effective way?
- How to consider ethical questions?
Opiskelumateriaali
Ilmoitetaan opintojakson alussa.
Yksilölliset oppimisväylät
• Opetus toteutetaan kokonaan lähiopetuksena Kouvolan kampuksella lukujärjestyksen mukaan. Etäosallistuminen ei ole mahdollista. Lähiopetusta ei lähtökohtaisesti tallenneta, eikä sitä korvata etäluennoilla silloin, kun lähiopetusta annetaan lukujärjestyksen mukaan.
• Opiskelu rytmittyy työjärjestyksen mukaisten ryhmätapaamisten ja itsenäisesti tehtävien/ryhmässä tehtävien oppimistehtävien mukaan.
• Opettajan ohjausta saatavilla lähituntien yhteydessä
• Arvioitavia tehtävia voidaan tehdä itsenäisesti ja / tai ryhmänä opettajan tehtävänannon mukaisesti.
TKI ja työelämäyhteistyö
Opintojakso voi sisältää työelämäyhteistyöprojekteja.
Tentit ja muut määräajat
Tehtävien palautuksen määräajat kuvataan opintojakson aikana.
Opiskelijan työmäärä
1op = 27h opiskelijan työaikaa. 5 op on täten yhteensä 135 h, josta itsenäisen työn osuus on noin 80h.
Evaluation scale
1-5
Assessment methods and criteria
Osallistuminen opetukseen, hyväksytysti suoritetut ja palautetut harjoitustehtävät ja mahdolliset muut opintojakson velvoitteet jotka opettaja määrittelee.
Enrollment
06.11.2023 - 17.11.2023
Timing
08.01.2024 - 30.04.2024
Number of ECTS credits allocated
5 op
RDI portion
2 op
Mode of delivery
Contact teaching
Unit
Department of Culture
Campus
Kouvola Campus
Teaching languages
- Finnish
Seats
20 - 25
Degree programmes
- Degree Programme in Graphic Design
Teachers
- Veli-Matti Hilli
Teacher in charge
Sanna Haapanen
Groups
-
GRKV21SPGraphic design, full-time studies
Objective
- You know the history of advertising.
- You are able to design advertisements for different media.
- You understand the meaning of advertising.
- You can create advertisements for different target groups.
- You understand the features of advertising media and the working methods of advertising agencies.
- You are familiar with the working methods of specialists taking part in the implementation of advertising.
- You are able to examine advertising critically and take ethical considerations into account.
Content
- What is good advertising?
- How to design advertisements for different target groups?
- How to work in a cost-effective way?
- How to consider ethical questions?
Opiskelumateriaali
Ilmoitetaan opintojakson alussa.
Yksilölliset oppimisväylät
Työviikkopohjaisessa väylässä
Ilmoittautuessasi tälle opintojakson toteutukselle osallistut työjärjestyksen mukaiseen opetukseen ja ohjaukseen. Opiskelusi rytmittyy työjärjestyksen mukaisten ryhmätapaamisten ja itsenäisesti tehtävien oppimistehtävien mukaan.
Työhön integroidussa väylässä
Työhön integroitu oppimisväylä on mahdollinen, jos voit työtehtävissäsi kehittää opintojakson tavoitteissa ja sisällöissä mainittua osaamista. Ota opintojakson opettajaan yhteyttä hyvissä ajoin ennen opintojakson alkua sen määrittämiseksi
• onko työhön integroitu oppimisväylä omassa työtehtävässäsi mahdollinen.
• millaisia näyttöjä osaamisestasi sinun on mahdollista antaa.
• mitä opintojakson osia sinun tulee mahdollisesti lisäksi suorittaa opetukseen osallistuen.
Opintoja nopeuttavana vaihtoehtona
- voit esimerkiksi ilmoittautua aikaisemmin opintonsa aloittaneelle ryhmälle tarjottavalle vastaavalle toteutukselle.
Opintoja nopeuttavassa väylässä
TKI ja työelämäyhteistyö
opintojakso sisältää työelämäyhteistyöprojekteja.
Opiskelijan työmäärä
1op = 27h opiskelijan työaikaa.
Evaluation scale
1-5
Assessment methods and criteria
Osallistuminen opetukseen, hyväksytysti suoritetut ja palautetut harjoitustehtävät ja mahdolliset muut opintojakson velvoitteet jotka opettaja määrittelee.
Enrollment
07.11.2022 - 18.11.2022
Timing
09.01.2023 - 01.05.2023
Number of ECTS credits allocated
5 op
RDI portion
2 op
Mode of delivery
Contact teaching
Unit
Department of Culture
Campus
Kouvola Campus
Teaching languages
- Finnish
Seats
10 - 25
Degree programmes
- Degree Programme in Graphic Design
Teachers
- Veli-Matti Hilli
Teacher in charge
Sanna Haapanen
Groups
-
GRKV20SPGraphic design, full-time studies
Objective
- You know the history of advertising.
- You are able to design advertisements for different media.
- You understand the meaning of advertising.
- You can create advertisements for different target groups.
- You understand the features of advertising media and the working methods of advertising agencies.
- You are familiar with the working methods of specialists taking part in the implementation of advertising.
- You are able to examine advertising critically and take ethical considerations into account.
Content
- What is good advertising?
- How to design advertisements for different target groups?
- How to work in a cost-effective way?
- How to consider ethical questions?
Opiskelumateriaali
Ilmoitetaan opintojakson alussa.
Yksilölliset oppimisväylät
Työviikkopohjaisessa väylässä
Ilmoittautuessasi tälle opintojakson toteutukselle osallistut työjärjestyksen mukaiseen opetukseen ja ohjaukseen. Opiskelusi rytmittyy työjärjestyksen mukaisten ryhmätapaamisten ja itsenäisesti tehtävien oppimistehtävien mukaan.
Työhön integroidussa väylässä
Työhön integroitu oppimisväylä on mahdollinen, jos voit työtehtävissäsi kehittää opintojakson tavoitteissa ja sisällöissä mainittua osaamista. Ota opintojakson opettajaan yhteyttä hyvissä ajoin ennen opintojakson alkua sen määrittämiseksi
• onko työhön integroitu oppimisväylä omassa työtehtävässäsi mahdollinen.
• millaisia näyttöjä osaamisestasi sinun on mahdollista antaa.
• mitä opintojakson osia sinun tulee mahdollisesti lisäksi suorittaa opetukseen osallistuen.
Opintoja nopeuttavana vaihtoehtona
- voit esimerkiksi ilmoittautua aikaisemmin opintonsa aloittaneelle ryhmälle tarjottavalle vastaavalle toteutukselle.
Opintoja nopeuttavassa väylässä
TKI ja työelämäyhteistyö
opintojakso sisältää työelämäyhteistyöprojekteja.
Opiskelijan työmäärä
1op = 27h opiskelijan työaikaa.
Evaluation scale
1-5
Assessment methods and criteria
Osallistuminen opetukseen, hyväksytysti suoritetut ja palautetut harjoitustehtävät ja mahdolliset muut opintojakson velvoitteet jotka opettaja määrittelee.