Asiakas palvelujen keskiössäLaajuus (5 op)
Opintojakson tunnus: M51A003
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 5 op
Osaamistavoitteet
Osaat hahmottaa kuluttamisen ilmiönä ja tiedät, mitkä ovat kuluttajan ostokäyttäytymiseen vaikuttavia tekijöitä. Osaat käyttää asiakkaaseen liittyviä tutkimusmenetelmiä. Osaat toimia palvelutilanteen edellyttämällä tavalla. Hallitset asiakaspalvelussa tarvittavan käytös- ja tapakulttuurin. Osaat soveltaa palvelun laatu- ja menestystekijöitä elämyksellisten kokemusten tuottamisessa.
Sisältö
Mitkä tekijät vaikuttavat kuluttajan ostokäyttäytymiseen ja sen muutoksiin? Miten kuluttajan käyttäytymistä tutkitaan? Mitkä ovat toimialan kulutustrendit, niihin vaikuttavat tekijät ja miten kulutustrendejä voidaan hyödyntää palvelualalla? Mistä laadukas palvelukokemus sekä elämys muodostuvat? Miten toimit erilaisissa palvelutilanteissa ja erilaisten asiakkaiden kanssa?
Edeltävä osaaminen
Ei edellytetä aiempaa osaamista