Basics in digital sales and marketingLaajuus (5 cr)
Code: PA00EG90
Credits
5 op
Teaching language
- Finnish
Objective
You know the basics of digital sales and marketing. You understand the multichannel possibilities as well as marketing trends. You know how to use the methods of sales and marketing in service development. You know how to sell and market your own know-how.
Content
How the digital sales and marketing proceeds?
What does customer focus mean in sales and marketing?
How to consider the multichannel?
How do you sell your ideas and make your own knowledge visible?
Enrollment
08.04.2024 - 21.04.2024
Timing
02.09.2024 - 06.12.2024
Number of ECTS credits allocated
5 op
Virtual portion
3 op
RDI portion
3 op
Mode of delivery
40 % Contact teaching, 60 % Distance learning
Unit
Department of Culture
Campus
Kouvola Campus
Teaching languages
- Finnish
Seats
20 - 30
Degree programmes
- Degree Programme in Service Design
Teachers
- Laura Hakanen
Teacher in charge
Laura Hakanen
Groups
-
PAKV23KMService design, part-time studies
Objective
You know the basics of digital sales and marketing. You understand the multichannel possibilities as well as marketing trends. You know how to use the methods of sales and marketing in service development. You know how to sell and market your own know-how.
Content
How the digital sales and marketing proceeds?
What does customer focus mean in sales and marketing?
How to consider the multichannel?
How do you sell your ideas and make your own knowledge visible?
Opiskelumateriaali
Learn-alustan materiaalit ja muu opettajan osoittama materiaali.
Yksilölliset oppimisväylät
Työviikkopohjainen oppimisväylä:
Osallistut työjärjestyksen mukaiseen opetukseen ja ohjaukseen.
Työhön integroitu oppimisväylä:
Perehdyt itsenäisesti opintojaksoon liittyvään materiaaliin ja teet tarvittavat oppimistehtävät. Oppimistehtävät sisältävät työviikkopohjaisen oppimisväylän toteutukseen suhteutettuna enemmän itsenäistä aiheeseen tutustumista.
Osaamisen tunnustaminen & tunnistaminen:
Jos sinulla on aiempia korkeakouluopintoja tai muualta hankittua osaamista, voit korvata tai hyväksilukea tämän opintojakson.
TKI ja työelämäyhteistyö
Opintojaksolla tehdään työelämäyhteistyö toimeksiantona.
Tentit ja muut määräajat
Oppimistehtävien palautusaikataulut julkaistaan Learn-alustalla opintojakson alkaessa. Kaikki oppimistehtävät tulee olla suoritettu hyväksytysti Learn-alustalta löytyvän aikataulun mukaisesti hyväksyttävän suorituksen saamiseksi opintojaksosta. Myöhässä palautetut tehtävät arvioidaan automaattisesti hylätyksi. Opintojaksolla noudatetaan Xamkin tutkintosääntöä. Hylätty opintojakso (= yksi tai useampi hylätty tehtävä) on mahdollista uusia kokonaisuutena yhden kerran vuoden sisällä siitä, kun opintojakso on kirjattu alkamaan Pepissä.
Opiskelijan työmäärä
n. 135 tuntia opiskelijan työtä jakautuu luentoihin ja itseopiskeluun (materiaalin lukeminen ja ymmärryksen syventäminen, tehtävien teko yksin ja ryhmässä).
Toteutuksen osien kuvaus
Opintojakso sisältää erilaisia oppimistehtäviä. Huomioithan, että kaikki oppimistehtävät tulee olla suoritettu hyväksytysti Learn-alustalta löytyvän aikataulun mukaisesti hyväksyttävän suorituksen saamiseksi opintojaksosta. Myöhässä palautetut tehtävät arvioidaan automaattisesti hylätyksi. Opintojaksolla noudatetaan Xamkin tutkintosääntöä. Hylätty opintojakso (= yksi tai useampi hylätty tehtävä) on mahdollista uusia kokonaisuutena kerran vuoden sisällä siitä, kun opintojakso on kirjattu alkamaan Pepissä.
Further information
Opintojaksolle hyväksytyt opiskelijat siirtyvät Learn-alustalle automaattisesti opintojakson alkaessa.
Evaluation scale
1-5
Assessment methods and criteria
Opintojakso arvioidaan asteikolla 0-5. Opintojakson arvioin perustuu Xamkin ammattikorkeakoulun opiskelijan arviointikehikkoon. Tehtäväkohtaiset arviointikriteerit ja pisteytyksen löydät Learn-alustalta.
Enrollment
06.04.2022 - 22.04.2022
Timing
29.08.2022 - 19.12.2022
Number of ECTS credits allocated
5 op
Virtual portion
3 op
RDI portion
3 op
Mode of delivery
40 % Contact teaching, 60 % Distance learning
Unit
Department of Culture
Campus
Kouvola Campus
Teaching languages
- Finnish
Seats
20 - 32
Degree programmes
- Degree Programme in Service Design
Teachers
- Laura Hakanen
Teacher in charge
Kirsi Soulamo
Groups
-
PAKV21KMService design, part-time studies
Objective
You know the basics of digital sales and marketing. You understand the multichannel possibilities as well as marketing trends. You know how to use the methods of sales and marketing in service development. You know how to sell and market your own know-how.
Content
How the digital sales and marketing proceeds?
What does customer focus mean in sales and marketing?
How to consider the multichannel?
How do you sell your ideas and make your own knowledge visible?
Opiskelumateriaali
Julkaistaan Learn-alustalla opintojakson alussa.
Yksilölliset oppimisväylät
Työviikkopohjainen oppimisväylä:
Lähiopetus työjärjestyksen mukaan, lisäksi itsenäinen työ ja sovitut tehtävät.
Opintoja nopeuttava oppimisväylä:
Työhön integroitu oppimisväylä on mahdollinen, jos työtehtävissäsi voit kehittää opintojakson tavoitteissa ja sisällöissä mainittua osaamista. Ota opintojakson opettajaan yhteyttä hyvissä ajoin ennen opintojakson alkua sen määrittämiseksi
- onko työhön integroitu oppimisväylä omassa työtehtävässäsi mahdollinen
- millaisia näyttöjä sinun on mahdollista antaa osaamisestasi
- mitä opintojakson osia sinun tulee mahdollisesti suorittaa sen lisäksi opetukseen osallistuen
Työhön integroitu oppimisväylä:
Ota yhteys opettajaan
TKI ja työelämäyhteistyö
TKI- ja työelämäyhteistyön osalta ole yhteydessä opintojakson opettajaan.
Evaluation scale
1-5