Skip to main content

Basics in digital sales and marketingLaajuus (5 cr)

Code: PA00EG90

Credits

5 op

Teaching language

  • Finnish

Objective

You know the basics of digital sales and marketing. You understand the multichannel possibilities as well as marketing trends. You know how to use the methods of sales and marketing in service development. You know how to sell and market your own know-how.

Content

How the digital sales and marketing proceeds?
What does customer focus mean in sales and marketing?
How to consider the multichannel?
How do you sell your ideas and make your own knowledge visible?

Enrollment

08.04.2024 - 21.04.2024

Timing

02.09.2024 - 06.12.2024

Number of ECTS credits allocated

5 op

Virtual portion

3 op

RDI portion

3 op

Mode of delivery

40 % Contact teaching, 60 % Distance learning

Unit

Department of Culture

Campus

Kouvola Campus

Teaching languages
  • Finnish
Seats

20 - 30

Degree programmes
  • Degree Programme in Service Design
Teachers
  • Laura Hakanen
Teacher in charge

Laura Hakanen

Groups
  • PAKV23KM
    Service design, part-time studies

Objective

You know the basics of digital sales and marketing. You understand the multichannel possibilities as well as marketing trends. You know how to use the methods of sales and marketing in service development. You know how to sell and market your own know-how.

Content

How the digital sales and marketing proceeds?
What does customer focus mean in sales and marketing?
How to consider the multichannel?
How do you sell your ideas and make your own knowledge visible?

Opiskelumateriaali

Learn-alustan materiaalit ja muu opettajan osoittama materiaali.

Yksilölliset oppimisväylät

Työviikkopohjainen oppimisväylä:
Osallistut työjärjestyksen mukaiseen opetukseen ja ohjaukseen.

Työhön integroitu oppimisväylä:
Perehdyt itsenäisesti opintojaksoon liittyvään materiaaliin ja teet tarvittavat oppimistehtävät. Oppimistehtävät sisältävät työviikkopohjaisen oppimisväylän toteutukseen suhteutettuna enemmän itsenäistä aiheeseen tutustumista.

Osaamisen tunnustaminen & tunnistaminen:
Jos sinulla on aiempia korkeakouluopintoja tai muualta hankittua osaamista, voit korvata tai hyväksilukea tämän opintojakson.

TKI ja työelämäyhteistyö

Opintojaksolla tehdään työelämäyhteistyö toimeksiantona.

Tentit ja muut määräajat

Oppimistehtävien palautusaikataulut julkaistaan Learn-alustalla opintojakson alkaessa. Kaikki oppimistehtävät tulee olla suoritettu hyväksytysti Learn-alustalta löytyvän aikataulun mukaisesti hyväksyttävän suorituksen saamiseksi opintojaksosta. Myöhässä palautetut tehtävät arvioidaan automaattisesti hylätyksi. Opintojaksolla noudatetaan Xamkin tutkintosääntöä. Hylätty opintojakso (= yksi tai useampi hylätty tehtävä) on mahdollista uusia kokonaisuutena yhden kerran vuoden sisällä siitä, kun opintojakso on kirjattu alkamaan Pepissä.

Opiskelijan työmäärä

n. 135 tuntia opiskelijan työtä jakautuu luentoihin ja itseopiskeluun (materiaalin lukeminen ja ymmärryksen syventäminen, tehtävien teko yksin ja ryhmässä).

Toteutuksen osien kuvaus

Opintojakso sisältää erilaisia oppimistehtäviä. Huomioithan, että kaikki oppimistehtävät tulee olla suoritettu hyväksytysti Learn-alustalta löytyvän aikataulun mukaisesti hyväksyttävän suorituksen saamiseksi opintojaksosta. Myöhässä palautetut tehtävät arvioidaan automaattisesti hylätyksi. Opintojaksolla noudatetaan Xamkin tutkintosääntöä. Hylätty opintojakso (= yksi tai useampi hylätty tehtävä) on mahdollista uusia kokonaisuutena kerran vuoden sisällä siitä, kun opintojakso on kirjattu alkamaan Pepissä.

Further information

Opintojaksolle hyväksytyt opiskelijat siirtyvät Learn-alustalle automaattisesti opintojakson alkaessa.

Evaluation scale

1-5

Assessment methods and criteria

Opintojakso arvioidaan asteikolla 0-5. Opintojakson arvioin perustuu Xamkin ammattikorkeakoulun opiskelijan arviointikehikkoon. Tehtäväkohtaiset arviointikriteerit ja pisteytyksen löydät Learn-alustalta.

Enrollment

06.04.2022 - 22.04.2022

Timing

29.08.2022 - 19.12.2022

Number of ECTS credits allocated

5 op

Virtual portion

3 op

RDI portion

3 op

Mode of delivery

40 % Contact teaching, 60 % Distance learning

Unit

Department of Culture

Campus

Kouvola Campus

Teaching languages
  • Finnish
Seats

20 - 32

Degree programmes
  • Degree Programme in Service Design
Teachers
  • Laura Hakanen
Teacher in charge

Kirsi Soulamo

Groups
  • PAKV21KM
    Service design, part-time studies

Objective

You know the basics of digital sales and marketing. You understand the multichannel possibilities as well as marketing trends. You know how to use the methods of sales and marketing in service development. You know how to sell and market your own know-how.

Content

How the digital sales and marketing proceeds?
What does customer focus mean in sales and marketing?
How to consider the multichannel?
How do you sell your ideas and make your own knowledge visible?

Opiskelumateriaali

Julkaistaan Learn-alustalla opintojakson alussa.

Yksilölliset oppimisväylät

Työviikkopohjainen oppimisväylä:
Lähiopetus työjärjestyksen mukaan, lisäksi itsenäinen työ ja sovitut tehtävät.

Opintoja nopeuttava oppimisväylä:
Työhön integroitu oppimisväylä on mahdollinen, jos työtehtävissäsi voit kehittää opintojakson tavoitteissa ja sisällöissä mainittua osaamista. Ota opintojakson opettajaan yhteyttä hyvissä ajoin ennen opintojakson alkua sen määrittämiseksi
- onko työhön integroitu oppimisväylä omassa työtehtävässäsi mahdollinen
- millaisia näyttöjä sinun on mahdollista antaa osaamisestasi
- mitä opintojakson osia sinun tulee mahdollisesti suorittaa sen lisäksi opetukseen osallistuen

Työhön integroitu oppimisväylä:
Ota yhteys opettajaan

TKI ja työelämäyhteistyö

TKI- ja työelämäyhteistyön osalta ole yhteydessä opintojakson opettajaan.

Evaluation scale

1-5