Siirry suoraan sisältöön

Asiakkuuksien johtaminen digiliiketoiminnassaLaajuus (5 op)

Tunnus: AV00DA75

Laajuus

5 op

Opetuskieli

  • suomi

Osaamistavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelija
-tietää, mitä asiakkuuden arvolla tarkoitetaan ja miten se muodostuu digitaalisissa ympäristöissä
-ymmärtää miten digitaalista asiakaskokemusta tutkitaan ja tulkitaan
-osaa kehittää asiakkuuksia digitaalisissa ympäristöissä

Sisältö

-asiakkuuden arvo digitaalisissa ympäristöissä
-asiakaskokemuksen ymmärtäminen
-asiakasyhteisöjen johtaminen

Oppimateriaalit

Strateginen esimiestyö, Esimies ja tietoturva, Esimies sosiaalisessa mediassa.

Lisätiedot

Opintojakson taso on YAMK, ylempi ammattikorkeakoulu.

Tämä on Xamkin avoimen AMK:n tarjontaan sisältyvä opintojakso.
Xamkin tutkinto-opiskelijat eivät voi ilmoittautua avoimen AMK:n opintojaksoille.

Ajoitus

01.10.2024 - 30.11.2024

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

5 op

TKI-osuus

1 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Avoin AMK ja täydennyskoulutus

Toimipiste

E-kampus

Opetuskielet
  • Suomi
Koulutus
  • Avoin ammattikorkeakoulu, korkeakouludiplomi
Opettaja
  • Susanna Heikkilä
Vastuuopettaja

Susanna Heikkilä

Ryhmät
  • AVKKDIPLJOHT24K
    Johtamisen ja esihenkilötyön korkeakouludiplomi, 60 op

Tavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelija
-tietää, mitä asiakkuuden arvolla tarkoitetaan ja miten se muodostuu digitaalisissa ympäristöissä
-ymmärtää miten digitaalista asiakaskokemusta tutkitaan ja tulkitaan
-osaa kehittää asiakkuuksia digitaalisissa ympäristöissä

Sisältö

-asiakkuuden arvo digitaalisissa ympäristöissä
-asiakaskokemuksen ymmärtäminen
-asiakasyhteisöjen johtaminen

Opiskelumateriaali

Opintojakson Learn-alustalla oleva materiaali ja ilmoitettu kirjallisuus.

Opiskelumuodot ja -menetelmät

Opintojakson voi suorittaa joustavasti omaan aikatauluun sovittaen. Toteutuksen tarkempi suoritusaikataulu ilmoitetaan opintojakson Learn-alustalla.

Työhön integroitu väylä: Opintojakson tehtävien suorittaminen tai opintojakson tavoitteissa ja sisällöissä mainitun osaamisen kehittäminen omassa työyhteisössä.

Opintoja nopeuttava oppimisväylä: Sovitut näyttötehtävät.

TKI ja työelämäyhteistyö

Opintojaksolla toteutettavat tehtävät ovat työelämälähtöisiä oppimistehtäviä.

Tenttien ja tehtävien ajoittuminen

Opintojakso toteutetaan verkko-opintoina 1.10.-30.11.2024

Opiskelun ja oppimistehtävien teon tueksi järjestetään Teams-tapaamiset, joiden linkit löytyvät opintojakson Learn-alustalta.

2.10. klo 16–17 Aloitus-Teams
16.10. klo 16.30–17.30 Sparraus & aiheiden läpikäynti
5.11. klo 16–17 Sparraus & aiheiden läpikäynti

Toteutukseen ei sisälly tenttiä. Tarkempi tehtävien suoritusaikataulu ilmoitetaan opintojakson Learn-alustalla.

Opiskelijan työmäärä

5 op opintojakson suorittaminen edellyttää noin 135 tunnin työskentelyä.

Lisätietoja opiskelijoille

Tämä opintojakso sisältyy Xamk Pulsen Johtamisen ja esimiestyön korkeakouludiplomi, 60 op -koulutuskokonaisuuteen.
Xamkin tutkinto-opiskelijat eivät voi ilmoittautua tälle opintojaksolle.
Opintojaksolle hyväksytyt opiskelijat siirtyvät Learn-alustalle automaattisesti opintojakson alkaessa.

Arviointiasteikko

1-5

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Opintojakso arvioidaan asteikolla 0-5. Opintojakson arvioin perustuu Xamkin ammattikorkeakoulun opiskelijan arviointikehikkoon. Tehtäväkohtaiset arviointikriteerit ja pisteytyksen löydät Learn-alustalta.

Lisätiedot

Opintojakson taso on YAMK, ylempi ammattikorkeakoulu.

Tämä on Xamkin avoimen AMK:n tarjontaan sisältyvä opintojakso.
Xamkin tutkinto-opiskelijat eivät voi ilmoittautua avoimen AMK:n opintojaksoille.

Ilmoittautumisaika

20.02.2023 - 28.02.2023

Ajoitus

01.10.2023 - 30.12.2023

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

5 op

TKI-osuus

1 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Avoin AMK ja täydennyskoulutus

Toimipiste

E-kampus

Opetuskielet
  • Suomi
Koulutus
  • Avoin ammattikorkeakoulu, korkeakouludiplomi
Opettaja
  • Susanna Heikkilä
Vastuuopettaja

Mari Maunula

Ryhmät
  • AVKKDIPLJOHT23K
    Avoin AMK, Johtamisen ja esimiestyön kk-diplomi, 60 op

Tavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelija
-tietää, mitä asiakkuuden arvolla tarkoitetaan ja miten se muodostuu digitaalisissa ympäristöissä
-ymmärtää miten digitaalista asiakaskokemusta tutkitaan ja tulkitaan
-osaa kehittää asiakkuuksia digitaalisissa ympäristöissä

Sisältö

-asiakkuuden arvo digitaalisissa ympäristöissä
-asiakaskokemuksen ymmärtäminen
-asiakasyhteisöjen johtaminen

Opiskelumateriaali

Learnin alustalla oleva materiaali ja alustalla ilmoitettu kirjallisuus.

Opiskelumuodot ja -menetelmät

Opintojakson voi suorittaa nopeutetussa aikataulussa itsenäisesti.

Opiskelijan työmäärä

5 op / 135 h

Lisätietoja opiskelijoille

Tämä opintojakso sisältyy Xamk Pulsen Johtamisen ja esimiestyön korkeakouludiplomi, 60 op -koulutuskokonaisuuteen.
Xamkin tutkinto-opiskelijat eivät voi ilmoittautua tälle opintojaksolle.

Arviointiasteikko

1-5

Lisätiedot

Opintojakson taso on YAMK, ylempi ammattikorkeakoulu.

Tämä on Xamkin avoimen AMK:n tarjontaan sisältyvä opintojakso.
Xamkin tutkinto-opiskelijat eivät voi ilmoittautua avoimen AMK:n opintojaksoille.

Ajoitus

01.10.2022 - 30.12.2022

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

5 op

TKI-osuus

1 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Vanha_Avoin AMK ja täydennyskoulutus (vanhettu)

Toimipiste

E-kampus

Opetuskielet
  • Suomi
Koulutus
  • Avoin ammattikorkeakoulu, korkeakouludiplomi
Opettaja
  • Marika Vartiainen
Vastuuopettaja

Marika Vartiainen

Ryhmät
  • AVKKDIPLJOHT22K23S
    Avoin AMK, Johtamisen ja esimiestyön kk-diplomi
  • AVKKDIPLJOHT22K
    Avoin AMK, Johtamisen ja esimiestyön kk-diplomi

Tavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelija
-tietää, mitä asiakkuuden arvolla tarkoitetaan ja miten se muodostuu digitaalisissa ympäristöissä
-ymmärtää miten digitaalista asiakaskokemusta tutkitaan ja tulkitaan
-osaa kehittää asiakkuuksia digitaalisissa ympäristöissä

Sisältö

-asiakkuuden arvo digitaalisissa ympäristöissä
-asiakaskokemuksen ymmärtäminen
-asiakasyhteisöjen johtaminen

Opiskelumateriaali

Learnin alustalla oleva materiaali ja alustalla ilmoitettu kirjallisuus.

Opiskelumuodot ja -menetelmät

Opintojakson voi suorittaa nopeutetussa aikataulussa itsenäisesti.

Opiskelijan työmäärä

5 op / 135 h

Lisätietoja opiskelijoille

Tämä on Xamkin avoimen AMK:n tarjontaan sisältyvä opintojakso.
Xamkin tutkinto-opiskelijat eivät voi ilmoittautua avoimen AMK:n opintojaksoille.

Arviointiasteikko

1-5

Lisätiedot

Opintojakson taso on YAMK, ylempi ammattikorkeakoulu.

Tämä on Xamkin avoimen AMK:n tarjontaan sisältyvä opintojakso.
Xamkin tutkinto-opiskelijat eivät voi ilmoittautua avoimen AMK:n opintojaksoille.

Ajoitus

21.02.2022 - 15.05.2022

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

5 op

TKI-osuus

1 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Vanha_Avoin AMK ja täydennyskoulutus (vanhettu)

Toimipiste

E-kampus

Opetuskielet
  • Suomi
Koulutus
  • Avoin ammattikorkeakoulu
Opettaja
  • Marika Vartiainen
Vastuuopettaja

Marika Vartiainen

Tavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelija
-tietää, mitä asiakkuuden arvolla tarkoitetaan ja miten se muodostuu digitaalisissa ympäristöissä
-ymmärtää miten digitaalista asiakaskokemusta tutkitaan ja tulkitaan
-osaa kehittää asiakkuuksia digitaalisissa ympäristöissä

Sisältö

-asiakkuuden arvo digitaalisissa ympäristöissä
-asiakaskokemuksen ymmärtäminen
-asiakasyhteisöjen johtaminen

Opiskelumateriaali

Learnin alustalla oleva materiaali ja alustalla ilmoitettu kirjallisuus.

Opiskelumuodot ja -menetelmät

Opintojakson voi suorittaa nopeutetussa aikataulussa itsenäisesti.

Opiskelijan työmäärä

Opintojakson laajuus on 5 op, mikä tarkoittaa noin 135 tunnin työskentelyä

Lisätietoja opiskelijoille

Tämä on Xamkin avoimen AMK:n tarjontaan sisältyvä opintojakso.
Xamkin tutkinto-opiskelijat eivät voi ilmoittautua avoimen AMK:n opintojaksoille.

Arviointiasteikko

1-5

Lisätiedot

Opintojakson taso on YAMK, ylempi ammattikorkeakoulu.

Tämä on Xamkin avoimen AMK:n tarjontaan sisältyvä opintojakso.
Xamkin tutkinto-opiskelijat eivät voi ilmoittautua avoimen AMK:n opintojaksoille.