Asiakkuuksien johtaminen digiliiketoiminnassaLaajuus (5 op)
Tunnus: AV00DA75
Laajuus
5 op
Opetuskieli
- suomi
Osaamistavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija
-tietää, mitä asiakkuuden arvolla tarkoitetaan ja miten se muodostuu digitaalisissa ympäristöissä
-ymmärtää miten digitaalista asiakaskokemusta tutkitaan ja tulkitaan
-osaa kehittää asiakkuuksia digitaalisissa ympäristöissä
Sisältö
-asiakkuuden arvo digitaalisissa ympäristöissä
-asiakaskokemuksen ymmärtäminen
-asiakasyhteisöjen johtaminen
Oppimateriaalit
Strateginen esimiestyö, Esimies ja tietoturva, Esimies sosiaalisessa mediassa.
Lisätiedot
Opintojakson taso on YAMK, ylempi ammattikorkeakoulu.
Tämä on Xamkin avoimen AMK:n tarjontaan sisältyvä opintojakso.
Xamkin tutkinto-opiskelijat eivät voi ilmoittautua avoimen AMK:n opintojaksoille.
Ajoitus
01.10.2024 - 30.11.2024
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
5 op
TKI-osuus
1 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Avoin AMK ja täydennyskoulutus
Toimipiste
E-kampus
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Avoin ammattikorkeakoulu, korkeakouludiplomi
Opettaja
- Susanna Heikkilä
Vastuuopettaja
Susanna Heikkilä
Ryhmät
-
AVKKDIPLJOHT24KJohtamisen ja esihenkilötyön korkeakouludiplomi, 60 op
Tavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija
-tietää, mitä asiakkuuden arvolla tarkoitetaan ja miten se muodostuu digitaalisissa ympäristöissä
-ymmärtää miten digitaalista asiakaskokemusta tutkitaan ja tulkitaan
-osaa kehittää asiakkuuksia digitaalisissa ympäristöissä
Sisältö
-asiakkuuden arvo digitaalisissa ympäristöissä
-asiakaskokemuksen ymmärtäminen
-asiakasyhteisöjen johtaminen
Opiskelumateriaali
Opintojakson Learn-alustalla oleva materiaali ja ilmoitettu kirjallisuus.
Opiskelumuodot ja -menetelmät
Opintojakson voi suorittaa joustavasti omaan aikatauluun sovittaen. Toteutuksen tarkempi suoritusaikataulu ilmoitetaan opintojakson Learn-alustalla.
Työhön integroitu väylä: Opintojakson tehtävien suorittaminen tai opintojakson tavoitteissa ja sisällöissä mainitun osaamisen kehittäminen omassa työyhteisössä.
Opintoja nopeuttava oppimisväylä: Sovitut näyttötehtävät.
TKI ja työelämäyhteistyö
Opintojaksolla toteutettavat tehtävät ovat työelämälähtöisiä oppimistehtäviä.
Tenttien ja tehtävien ajoittuminen
Opintojakso toteutetaan verkko-opintoina 1.10.-30.11.2024
Opiskelun ja oppimistehtävien teon tueksi järjestetään Teams-tapaamiset, joiden linkit löytyvät opintojakson Learn-alustalta.
2.10. klo 16–17 Aloitus-Teams
16.10. klo 16.30–17.30 Sparraus & aiheiden läpikäynti
5.11. klo 16–17 Sparraus & aiheiden läpikäynti
Toteutukseen ei sisälly tenttiä. Tarkempi tehtävien suoritusaikataulu ilmoitetaan opintojakson Learn-alustalla.
Opiskelijan työmäärä
5 op opintojakson suorittaminen edellyttää noin 135 tunnin työskentelyä.
Lisätietoja opiskelijoille
Tämä opintojakso sisältyy Xamk Pulsen Johtamisen ja esimiestyön korkeakouludiplomi, 60 op -koulutuskokonaisuuteen.
Xamkin tutkinto-opiskelijat eivät voi ilmoittautua tälle opintojaksolle.
Opintojaksolle hyväksytyt opiskelijat siirtyvät Learn-alustalle automaattisesti opintojakson alkaessa.
Arviointiasteikko
1-5
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Opintojakso arvioidaan asteikolla 0-5. Opintojakson arvioin perustuu Xamkin ammattikorkeakoulun opiskelijan arviointikehikkoon. Tehtäväkohtaiset arviointikriteerit ja pisteytyksen löydät Learn-alustalta.
Lisätiedot
Opintojakson taso on YAMK, ylempi ammattikorkeakoulu.
Tämä on Xamkin avoimen AMK:n tarjontaan sisältyvä opintojakso.
Xamkin tutkinto-opiskelijat eivät voi ilmoittautua avoimen AMK:n opintojaksoille.
Ilmoittautumisaika
20.02.2023 - 28.02.2023
Ajoitus
01.10.2023 - 30.12.2023
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
5 op
TKI-osuus
1 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Avoin AMK ja täydennyskoulutus
Toimipiste
E-kampus
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Avoin ammattikorkeakoulu, korkeakouludiplomi
Opettaja
- Susanna Heikkilä
Vastuuopettaja
Mari Maunula
Ryhmät
-
AVKKDIPLJOHT23KAvoin AMK, Johtamisen ja esimiestyön kk-diplomi, 60 op
Tavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija
-tietää, mitä asiakkuuden arvolla tarkoitetaan ja miten se muodostuu digitaalisissa ympäristöissä
-ymmärtää miten digitaalista asiakaskokemusta tutkitaan ja tulkitaan
-osaa kehittää asiakkuuksia digitaalisissa ympäristöissä
Sisältö
-asiakkuuden arvo digitaalisissa ympäristöissä
-asiakaskokemuksen ymmärtäminen
-asiakasyhteisöjen johtaminen
Opiskelumateriaali
Learnin alustalla oleva materiaali ja alustalla ilmoitettu kirjallisuus.
Opiskelumuodot ja -menetelmät
Opintojakson voi suorittaa nopeutetussa aikataulussa itsenäisesti.
Opiskelijan työmäärä
5 op / 135 h
Lisätietoja opiskelijoille
Tämä opintojakso sisältyy Xamk Pulsen Johtamisen ja esimiestyön korkeakouludiplomi, 60 op -koulutuskokonaisuuteen.
Xamkin tutkinto-opiskelijat eivät voi ilmoittautua tälle opintojaksolle.
Arviointiasteikko
1-5
Lisätiedot
Opintojakson taso on YAMK, ylempi ammattikorkeakoulu.
Tämä on Xamkin avoimen AMK:n tarjontaan sisältyvä opintojakso.
Xamkin tutkinto-opiskelijat eivät voi ilmoittautua avoimen AMK:n opintojaksoille.
Ajoitus
01.10.2022 - 30.12.2022
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
5 op
TKI-osuus
1 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Vanha_Avoin AMK ja täydennyskoulutus (vanhettu)
Toimipiste
E-kampus
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Avoin ammattikorkeakoulu, korkeakouludiplomi
Opettaja
- Marika Vartiainen
Vastuuopettaja
Marika Vartiainen
Ryhmät
-
AVKKDIPLJOHT22K23SAvoin AMK, Johtamisen ja esimiestyön kk-diplomi
-
AVKKDIPLJOHT22KAvoin AMK, Johtamisen ja esimiestyön kk-diplomi
Tavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija
-tietää, mitä asiakkuuden arvolla tarkoitetaan ja miten se muodostuu digitaalisissa ympäristöissä
-ymmärtää miten digitaalista asiakaskokemusta tutkitaan ja tulkitaan
-osaa kehittää asiakkuuksia digitaalisissa ympäristöissä
Sisältö
-asiakkuuden arvo digitaalisissa ympäristöissä
-asiakaskokemuksen ymmärtäminen
-asiakasyhteisöjen johtaminen
Opiskelumateriaali
Learnin alustalla oleva materiaali ja alustalla ilmoitettu kirjallisuus.
Opiskelumuodot ja -menetelmät
Opintojakson voi suorittaa nopeutetussa aikataulussa itsenäisesti.
Opiskelijan työmäärä
5 op / 135 h
Lisätietoja opiskelijoille
Tämä on Xamkin avoimen AMK:n tarjontaan sisältyvä opintojakso.
Xamkin tutkinto-opiskelijat eivät voi ilmoittautua avoimen AMK:n opintojaksoille.
Arviointiasteikko
1-5
Lisätiedot
Opintojakson taso on YAMK, ylempi ammattikorkeakoulu.
Tämä on Xamkin avoimen AMK:n tarjontaan sisältyvä opintojakso.
Xamkin tutkinto-opiskelijat eivät voi ilmoittautua avoimen AMK:n opintojaksoille.
Ajoitus
21.02.2022 - 15.05.2022
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
5 op
TKI-osuus
1 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Vanha_Avoin AMK ja täydennyskoulutus (vanhettu)
Toimipiste
E-kampus
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Avoin ammattikorkeakoulu
Opettaja
- Marika Vartiainen
Vastuuopettaja
Marika Vartiainen
Tavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija
-tietää, mitä asiakkuuden arvolla tarkoitetaan ja miten se muodostuu digitaalisissa ympäristöissä
-ymmärtää miten digitaalista asiakaskokemusta tutkitaan ja tulkitaan
-osaa kehittää asiakkuuksia digitaalisissa ympäristöissä
Sisältö
-asiakkuuden arvo digitaalisissa ympäristöissä
-asiakaskokemuksen ymmärtäminen
-asiakasyhteisöjen johtaminen
Opiskelumateriaali
Learnin alustalla oleva materiaali ja alustalla ilmoitettu kirjallisuus.
Opiskelumuodot ja -menetelmät
Opintojakson voi suorittaa nopeutetussa aikataulussa itsenäisesti.
Opiskelijan työmäärä
Opintojakson laajuus on 5 op, mikä tarkoittaa noin 135 tunnin työskentelyä
Lisätietoja opiskelijoille
Tämä on Xamkin avoimen AMK:n tarjontaan sisältyvä opintojakso.
Xamkin tutkinto-opiskelijat eivät voi ilmoittautua avoimen AMK:n opintojaksoille.
Arviointiasteikko
1-5
Lisätiedot
Opintojakson taso on YAMK, ylempi ammattikorkeakoulu.
Tämä on Xamkin avoimen AMK:n tarjontaan sisältyvä opintojakso.
Xamkin tutkinto-opiskelijat eivät voi ilmoittautua avoimen AMK:n opintojaksoille.