Siirry suoraan sisältöön

Asiakastuntemus ja asiakassuhteetLaajuus (5 op)

Opintojakson tunnus: L80B304

Opintojakson perustiedot


Laajuus
5 op

Osaamistavoitteet

Käytät johdonmukaisesti asiakastyöskentelyyn liittyviä ammattikäsitteitä. Osaat ottaa huomioon erilaisten asiakas- ja kohderyhmien osto- ja kulutuskäyttäytymiseen vaikuttavat tekijät. Osaat kuvata asiakassuhdemarkkinointiin liittyvät keskeiset periaatteet ja toimenpiteet ja toimia niiden mukaan. Osaat kuvata asiakkuudenhallinnan keskeiset periaatteet. Osaat käyttää asiakkuushallinnan ohjelmistoa.

Sisältö

Mitä asiakasprosessi tarkoittaa ja mikä on sen merkitys liiketoiminnassa? Millaisia kuluttajat ovat asiakkaina? Millaisia yritykset ja organisaatiot ovat asiakkaina? Miten asiakassuhteita rakennetaan, ylläpidetään ja kehitetään? Mitä on asiakkuuksien hallinta?

Arviointikriteerit, hyvä (3)

a. Osaat käyttää johdonmukaisesti asiakastyöskentelyyn liittyviä ammattikäsitteitä c. Osaat hahmottaa asiakassuhteiden hoitamiseen ja asiakkuuksien hallintaan liittyviä tehtäväkokonaisuuksia d. Osaat toimia asiakkaiden, käyttäjien ja kohderyhmien kanssa

Siirry alkuun