Asiakkaan ohjaaminen elämyksen lähteelle (5op)
Opintojakson tunnus: M51A104
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 5 op
Osaamistavoitteet
Osaat toimia palvelutilanteen edellyttämällä tavalla. Hallitset asiakaspalvelussa tarvittavan käytös- ja tapakulttuurin. Osat soveltaa palvelun laatu- ja menestystekijöitä elämyksellisten kokemusten tuottamisessa. Hallitset alan perustiedot ja -taidot. Osoitat perehtyneisyytesi matkailu- ja ravitsemisalan elämystuotannon toimintaperiaatteisiin.
Sisältö
Mistä laadukas palvelukokemus ja elämys muodostuvat? Miten toimit erilaisissa palvelutilanteissa ja erilaisten asiakkaiden kanssa? Mitkä ovat tavallisimmat tarjoilumuodot, -tavat ja -tekniikat? Miten toimin elämyksellisellä tavalla asiakkaan kanssa?
Edeltävä osaaminen
Ei edellytä aiempaa osaamista.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija osaa a) Osaat käyttää ammattikäsitteitä johdonmukaisesti. b) Osaat etsiä tietoa alan keskeisistä tietolähteistä. c) Osaat hahmottaa tehtäväkokonaisuuksia. d) Osaat toimia asiakkaiden, käyttäjien ja kohderyhmien kanssa. f) Osaat toimia tiimin jäsenenä tavoitteellisesti.