Siirry suoraan sisältöön

Matkailu- ja ravitsemispalvelujen sähköisen liiketoiminnan kehittäminenLaajuus (5 op)

Opintojakson tunnus: M84B006

Opintojakson perustiedot


Laajuus
5 op
Korkeakoulu
Peppi

Osaamistavoitteet

Osaat tunnistaa keskeiset matkailu- ja ravitsemisalan sähköiset viestintä- ja jakelukanavat ja arvioida niiden merkitystä ja käyttökelpoisuutta organisaatiossa Osaat tunnistaa uusia matkailu- ja ravitsemisalan liiketoimitaa tukevia digitaalisia sovellutuksia Osaat hahmottaa sähköisen liiketoiminnan roolin palveluyrityksen kehittämisessä Osaat eläytyä asiakkaan asemaan sähköisten viestintäkanavien ja sähköisen liiketoiminnan muutoksessa Osaat tunnistaa sähköisen liiketoiminnan kehittämistarpeita palveluorganisaatiossa Osaat hyödyntää sähköisen liiketoiminnan mahdollisuuksia palveluorganisaatiossa

Sisältö

Mitkä ovat keskeiset matkailu- ja ravitsemisalan sähköiset viestintä- ja jakelukanavat? Millaisia uusia liiketoimitaa tukevia digitaalisia sovellutuksia on matkailu- ja ravitsemisalalla Mikä on sähköisen liiketoiminnan rooli palveluyrityken kehittämisessä? Miten sähköisten viestintäkanavien kehitys vaikuttaa asiakkaan käyttäytymiseen ja rooliin matkailu- ja ravitsemisalan liiketoiminnassa? Kuinka tunnistat sähköisen liiketoiminnan kehittämistarpeita palveluorganisaatiossa? Miten hyödynnät sähköisen liiketoiminnan mahdollisuuksia palveluorganisaatiossa?

Edeltävä osaaminen

Ei edellytä aiempaa osaamista.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

a) Opiskelija osaa tunnistaa keskeiset matkailu- ja ravitsemisalan sähköiset viestintä- ja jakelukanavat sekä liiketoimintaa tukevia uusia digitaalisia sovelluksiaja arvioida niiden merkitystä ja käyttökelpoisuutta organisaatiossa b) Opiskelija osaa arvioida ja kehittää palveluorgansiaation sähköistä liiketoimintaa e) Opiskelija osaa arvioida ja perustella sähköisen liiketoiminnan strategista merkitystä palveluorganisaatiossa

Siirry alkuun