Skip to main content

Strategic international marketing planningLaajuus (5 cr)

Course unit code: 301100314

General information


Credits
5 cr

Objective

Opiskelija osaa - kerätä ja analysoida markkinoinnin strategisessa suunnittelussa tarvittavaa tietoa - tunnistaa yrityksen menestystekijät kilpailutilanteessa - perustella markkinointistrategian valintaa asetettujen tavoitteiden näkökulmasta - laatia strategiaan perustuvan markkinointisuunnitelman - ehdottaa seuranta- ja ohjausmenetelmiä strategian toteuttamisen seurantaan

Content

- Markkinoinnin tietojohtaminen strategisen suunnittelun pohjana - Analyysimenetelmät - Kilpailuetustrategiat ja tavoitteiden määrittely - Kohderyhmäsuunnittelu ja positiointi - Operatiivinen markkinointi strategian toteuttajana - Markkinoinnin organisointi, budjetointi ja seuranta.

Assessment criteria, good (3)

Kiitettävä (5 ), hyvä (4-3), tyydyttävä (2-1), hylätty (0).

Go back to top of page