Strategic international marketing planningLaajuus (5 cr)
Course unit code: 301100314
General information
- Credits
- 5 cr
Objective
Opiskelija osaa - kerätä ja analysoida markkinoinnin strategisessa suunnittelussa tarvittavaa tietoa - tunnistaa yrityksen menestystekijät kilpailutilanteessa - perustella markkinointistrategian valintaa asetettujen tavoitteiden näkökulmasta - laatia strategiaan perustuvan markkinointisuunnitelman - ehdottaa seuranta- ja ohjausmenetelmiä strategian toteuttamisen seurantaan
Content
- Markkinoinnin tietojohtaminen strategisen suunnittelun pohjana - Analyysimenetelmät - Kilpailuetustrategiat ja tavoitteiden määrittely - Kohderyhmäsuunnittelu ja positiointi - Operatiivinen markkinointi strategian toteuttajana - Markkinoinnin organisointi, budjetointi ja seuranta.
Assessment criteria, good (3)
Kiitettävä (5 ), hyvä (4-3), tyydyttävä (2-1), hylätty (0).