Siirry suoraan sisältöön

Markkinoinnin tietojohtaminen (5op)

Opintojakson tunnus: 301100612

Opintojakson perustiedot


Laajuus
5 op

Osaamistavoitteet

  Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa käyttää kvantitatiivisia tutkimusmenetelmiä valita tilanteeseen sopivan tutkimustyypin suunnitella ja toteuttaa kvantitatiivisen markkinointitutkimuksen tulkita kvantitatiivisia markkinointitutkimuksia arvioida tutkimuksia hyödyntää markkinointitutkimuksia markkinoinnin kehittämisen välineenä.

Sisältö

Tietojohtaminen, tutkimuksen suunnittelu- ja toteutusprosessi, tutkimusmenetelmät.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Kiitettävä (5), hyvä (4-3), tyydyttävä (2-1), hylätty (0). Arvioinnin kohteena ovat opiskelijan tiedot ja taidot.  

Siirry alkuun