KampanjasuunnitteluLaajuus (5 op)
Opintojakson tunnus: GR00BI89
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 5 op
- Korkeakoulu
- Peppi
Osaamistavoitteet
- hallitset mainoskampanjan suunnittelun osana markkinointiviestinnän kokonaisuutta
- osaat valita ja hallitset oikeat työvälineet kampanjan toteuttamiseksi
- osaat suunnitella luovasti kampanjan strategian, sisällön ja toteutuksen
- osaat toimia asiakaslähtöisesti ja tehdä päätöksiä
- hallitset laajoja visuaalisia kokonaisuuksia
Sisältö
- miten suunnittelet toimivan ja kohderyhmän huomioivan mainoskampanjan?
- mitkä ovat sopivimmat työvälineet kampanjan toteutukseen?
- miten huomioit kustannusarvion, aikataulun ja kohderyhmän?
Arviointi
Opiskelija osaa:
- käyttää asiantuntevasti ammattikäsitteitä eri tilanteissa
- arvioida käyttämiään tietolähteitä kriittisesti
- työskennellä tiimin jäsenenä asiantuntijatehtävissä työelämässä sekä huomata ja kuvata ammattialan ongelmia
- arvioida toimintaa asiakas-, käyttäjä- ja kohderyhmätilanteissa
- valita tarkoituksenmukaiset mallit, menetelmät, ohjelmistot ja tekniikat ja perustella valinnan
- edistää tiimin tavoitteellista toimintaa
- soveltaa kriittisesti oman alan eettisiä periaatteita eri tilanteissa
Edeltävä osaaminen
Edeltävä osaaminen:
Aikaisemmat graafisen muotoilun opinnot.
Lisätiedot
Opintojaksoa täydentävät opinnot:
Mainosgrafiikka.