Yrityksen digitaalinen markkinointiviestintä ja sosiaalinen mediaLaajuus (5 cr)
Course unit code: AV00DA28
General information
- Credits
- 5 cr
- Teaching language
- Finnish
Objective
Osaat suunnitella ja käyttää digitaalisen markkinointiviestinnän eri keinoja eri kohderyhmille ottaen huomioon viestinnän tavoitteet, sanoman ja mittarit
Osaat laatia digitaalisen markkinointiviestintäsuunnitelman
Osaat käyttää sosiaalisen media kanavia sujuvasti markkinointiviestinnässä
Osaat ottaa huomioon eettiset periaatteet digitaalisen markkinointiviestinnän suunnittelussa
Content
Mitä tarkoittavat integroitu markkinointiviestintä, digitaalinen markkinointiviestintä ja sosiaalinen media?
Mitä digitaalinen markkinointiviestinnän suunnitteluun sisältyy?
Miten sosiaalista mediaa hyödynnetään markkinointiviestinnässä?
Millaiset ovat markkinointiviestinnän eettiset periaatteet?
Miten laaditaan digitaalinen markkinointiviestintäsuunnitelma tuotteelle/palvelulle?