Siirry suoraan sisältöön

Digitaalisten palvelukanavien kehittäminenLaajuus (5 op)

Opintojakson tunnus: DK00DI23

Opintojakson perustiedot


Laajuus
5 op

Osaamistavoitteet

Osaat analysoida digitaalisen toimintaympäristön vaikutuksia yrityksen markkinointiin.
Osaat arvioida monikanavaisuuden mahdollisuuksia osana yrityksen liiketoimintaa.
Osaat suunnitella myynnin kasvua tukevia digitaalisia kanavia.
Osaat soveltaa digitaalisen markkinoinnin keinoja ja laatia yritykselle tavoitteellisen ja perustellun digitaalisen markkinoinnin kehittämissuunnitelman.

Sisältö

• Mikä on digitaalisen markkinoinnin rooli ja merkitys osana yrityksen liiketoimintaa?
• Miten monikanavaisuutta hyödynnetään myynnissä, viestinnässä ja asiakaspalvelussa?
• Miten yritys tunnistaa asiakkaiden tarpeet digitaalisissa kanavissa?
• Miten luodaan uusia palvelukanavia myynnin kasvun tueksi?
• Miten yrityksen oma, ostettu ja ansaittu media tukevat asiakkaiden palvelua?
• Millainen on toimiva verkkopalvelu asiakkaan näkökulmasta?

Arviointi

Osaat
a. hankkia, käsitellä, tuottaa ja arvioida kriittisesti tietoa digitaalisen toimintaympäristön vaikutuksista yrityksen markkinointiin
d. kehittää yrityksen digitaalisia palvelukanavia
e. arvioida monikanavaisuuden mahdollisuuksia yrityksessä ja perustella niiden käyttöä johtamisen ja kehittämisen näkökulmasta
Arviointi 1 – 5, 0=hylätty

Edeltävä osaaminen

Strategiana digitaalinen liiketoiminta 5 op

Siirry alkuun