Skip to main content

KehittämisprosessitLaajuus (5 cr)

Course unit code: AV00DM01

General information


Credits
5 cr

Objective

Osaat kehittää nykyisiä ja uusia palveluja vuorovaikutteisesti ja käyttäjälähtöisesti ja ottaa huomioon palvelujen digitalisoinnin tuomat mahdollisuudet.
Osaat käyttää palvelumuotoilun, konseptoinnin ja tuotteistamisen menetelmiä.
Osaat valita ja soveltaa vuorovaikutteisia kehittämismenetelmiä ja malleja käytännössä.

Content

Miten palvelutarjoomaa arvioidaan, uudistetaan ja kehitetään digitaalisessa toiminta- ja kilpailuympäristössä?
Mitä ovat palvelumuotoilun, konseptoinnin ja tuotteistamisen peruskäsitteet, tavoitteet ja menetelmät?
Miten asiakaskokemukset otetaan huomioon palvelukehityksen perustana?
Miten palveluja kehitetään käyttäjälähtöisesti ja vuorovaikutteisesti?
Miten kehitetään palvelupaketti (yhteiskehittely)?
Mistä palvelujen laatu syntyy ja mikä on sen merkitys tuotteistamisessa?
Miten palvelutuotteita brändätään ja viedään markkinoille?

Evaluation

a. Osaat käyttää johdonmukaisesti ammattikäsitteitä
b. Osaat etsiä tietoa alan keskeisistä tiedonlähteistä
e) Osaat valita tarkoituksenmukaiset palvelujen kehittämis- ja arviointimenetelmät ja perustella valintasi

Qualifications

Ei edellytä aiempaa osaamista

Go back to top of page