Siirry suoraan sisältöön

Kuntoutuspalvelujen asiakaslähtöinen arviointi ja kehittäminenLaajuus (5 op)

Opintojakson tunnus: RH00EH73

Opintojakson perustiedot


Laajuus
5 op

Osaamistavoitteet

Osaat hankkia tietoa ja arvioida kuntoutuspalveluja ja menetelmiä asiakaslähtöisyyden näkökulmasta.
Osaat hyödyntää ennakointitietoa palvelujen kehittämisessä.
Osaat soveltaa laadunhallinnan ja prosessien kehittämisen menetelmiä asiakaslähtöisten palvelujen arvioinnissa ja kehittämisessä.
Osaat uudistaa ja kehittää asiakaslähtöisiä palvelukokonaisuuksia osana strategista johtamista.

Sisältö

Miten hankit kuntoutuksen palvelutuotantoa koskevaa tietoa asiakaslähtöisyyden näkökulmasta ja arvioit sitä?
Miten hyödynnät ennakointitietoa palvelujen kehittämisessä?
Miten sovellat arvioinnin ja ketterän kehittämisen menetelmiä asiakaslähtöisten palvelujen kehittämisessä ja arvioinnissa?
Miten uudistat ja kehität asiakaslähtöisiä palvelukokonaisuuksia osana strategista johtamista?

Arviointi

Osaat hankkia, käsitellä, tuottaa ja arvioida kriittisesti aiheeseen liittyvää monialaista tietoa.
Osaat arvioida ja kehittää kuntoutuspalveluja ja niiden asiakaslähtöisyyttä ja laatua osana strategista johtamista.
Osaat työskennellä oman erityisalasi palvelujen tuottamisessa asiantuntijatehtävissä tai yrittäjänä.

Siirry alkuun