Skip to main content

Digital marketingLaajuus (5 cr)

Course unit code: AV00EM00

General information


Credits
5 cr
Teaching language
Finnish
Institution
Peppi
Responsible person
Marja-Leena Koskinen

Objective

• Osaat kuvata ja arvioida miten asiakkaiden ostoprosessia voidaan digimarkkinoinnin avulla tukea.
• Osaat arvioida ja kehittää verkkosivustoon, verkkokauppaan ja hakukoneoptimointiin liittyvien ratkaisujen merkitystä, toimivuutta ja käyttäjälähtöisyyttä

Content

• Miten asiakkaiden osto- ja päätöksentekoprosessia tuetaan digimarkkinoinnin avulla?
• Millaiset ovat käyttäjälähtöiset verkkosivut ja miten liikennettä luodaan ja mitataan?
• Millainen on toimiva verkkokauppa?
• Miten hakukoneoptimoinnin avulla voidaan tukea markkinointia digitaalisissa kanavissa?

Go back to top of page