Applied Game Programming (5 op)
Toteutuksen tunnus: 206102914-3003
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
02.01.2019 - 14.01.2019
Ajoitus
01.01.2019 - 31.07.2019
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
1 op
TKI-osuus
1 op
Toteutustapa
80 % Lähiopetus, 20 % Etäopetus
Yksikkö
Informaatioteknologian koulutusyksikkö
Toimipiste
Kotkan kampus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
0 - 30
Koulutus
- Tieto- ja viestintätekniikan koulutus
Opettaja
- Teemu Saarelainen
Vastuuopettaja
Teemu Saarelainen
Ryhmät
-
TI16SPELITI16S Peliohjelmointi
Tavoitteet
After completing this course the student knows how to use basic C++ features and object oriented approach in the program implementation. The student understands how to construct a game using C++ and a suitable graphics library. He/she knows how to implement different algorithms in programs. The student knows how to implement mathematics like vectors and matrices in game dynamics. The students understands the key components in game engines, such as animation, rendering, audio and physics. After completing this course the student knows how to work in a team consisting of professionals working in different areas of game development. The student is involved in making a real game or demo for a commercial goal.
Sisältö
C++ programming language, some graphics library (2014: openGL)
Opiskelumateriaali
Verkkomateriaali, mallikoodit ja suunnittelussa käytettävät kaaviot.
Yksilölliset oppimisväylät
Työviikkopohjainen oppimisväylä:
Osallistut työjärjestyksen mukaiseen opetukseen ja ohjaukseen. Opiskelusi rytmittyvät työjärjestyksen mukaisten ryhmätapaamisten ja itsenäisesti tehtävien oppimistehtävien mukaan.
Opiskelijan työmäärä
5op x 27h = 135h. Jakautuu lähiopetuskertojen ja itsenäisen työskentelyn kesken.
Arviointiasteikko
Hyväksytty/Hylätty
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Excellent (5), good (4-3), satisfactory (2-1), fail
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Aktiivinen osallistuminen opetukseen ja harjoitustyön suorittaminen vaatimusten mukaisesti.