International B2B marketing (5 op)
Toteutuksen tunnus: LL00CP59-3003
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
20.08.2018 - 28.08.2018
Ajoitus
27.08.2018 - 16.12.2018
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
3 op
TKI-osuus
5 op
Toteutustapa
40 % Lähiopetus, 60 % Etäopetus
Yksikkö
Logistiikan ja merenkulun koulutusyksikkö
Toimipiste
Kotkan kampus
Opetuskielet
- Englanti
Paikat
12 - 41
Koulutus
- Liiketoiminnan logistiikan koulutus
Opettaja
- Marianne Roslund
Ryhmät
-
LLKT18SDDouble Degree in Business Logistics
-
LOKT18SDDouble Degree in Logistics Engineering
-
LO16SLogistiikka, päivätoteutus
Tavoitteet
You understand the challenges in and the significance of sustainable international marketing as part of the demand-supply chain and you are able to assess international marketing opportunities.
You are able to plan international B2B marketing in the framework of sustainable business and marketing ethics taking into consideration the value creation from production to after-sales marketing.
Sisältö
How do you study and segment international markets?
How can you select a proper market entry strategy?
How can you plan sustainable international b2b marketing taking into consideration marketing ethics during the whole planning process?
Esitietovaatimukset
Basics of Marketing