Siirry suoraan sisältöön

Asiakasymmärrys ja asiakaspalvelu (5 op)

Toteutuksen tunnus: LT00AA98-3007

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

02.01.2019 - 14.01.2019

Ajoitus

07.01.2019 - 30.04.2019

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Liiketalouden koulutusyksikkö, Kouvola

Toimipiste

Kouvolan kampus

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

20 - 70

Koulutus

  • Liiketalouden koulutus

Opettaja

  • Johanna Harju

Vastuuopettaja

Johanna Harju

Ryhmät

  • LTKV18SP1
    Liiketalous, julkishallinto ja juridiikka
  • LTKV18SP2
    Liiketalous, taloushallinto

Tavoitteet

Osaat kuvata yrityksen asiakastyön prosesseja ja määritellä mistä hyvä asiakaspalvelu syntyy. Osaat selvittää ja kuvata eri asiakasryhmien osto- ja kulutuskäyttäytymiseen vaikuttavia tekijöitä. Osaat määritellä asiakaskokemuksen syntymiseen vaikuttavia tekijöitä ja tunnistaa niitä käytännössä. Osaat hankkia ja analysoida asiakasymmärrystä lisäävää tietoa.

Sisältö

Mitä asiakasprosessi tarkoittaa ja mikä on sen merkitys liiketoiminnassa? Millaisia kuluttajat, yritykset ja organisaatiot ovat asiakkaina? Mistä asiakaskokemus muodostuu ja miten siitä hankitaan tietoa? Miten asiakassuhteita rakennetaan, ylläpidetään ja kehitetään? Mitä ovat hyvän asiakaspalvelun osatekijät?

Esitietovaatimukset

Edellytetään perustiedot asiakaslähtöisestä markkinoinnista.