Asiakas digitaloudessa (5 op)
Toteutuksen tunnus: LT00AB27-3002
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
02.01.2019 - 14.01.2019
Ajoitus
04.02.2019 - 05.05.2019
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
4 op
Toteutustapa
20 % Lähiopetus, 80 % Etäopetus
Yksikkö
Liiketalouden koulutusyksikkö, Kouvola
Toimipiste
Kouvolan kampus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 40
Koulutus
- Liiketalouden koulutus
Opettaja
- Johanna Harju
- Jarkko Ansamäki
Vastuuopettaja
Johanna Harju
Ajoitusryhmät
- DI (Koko: 40. Avoin AMK: 0.)
Ryhmät
-
LTKV18KMLiiketalous, monimuoto
Pienryhmät
- DI
Tavoitteet
Osaat tunnistaa asiakkaiden tarpeet liiketoimintamahdollisuutena.
Ymmärrät digitaalisen markkinoinnin ja mittakaavaetujen merkityksen tuottavuudessa.
Osaat analysoida digitaalisen ansaintalogiikan kannattavuus- ja riskitasoa.
Ymmärrät asiakkaiden ja muiden sidosryhmien merkityksen oman oppimisen ja kehittymisen kannalta.
Sisältö
Mitä on asiakaslähtöisyys digitaloudessa?
Mitä on kiertotalous ja miten digitalisaatio vaikuttaa siihen?
Miten kuluttajakäyttäytymisen muutokset voidaan ottaa huomioon omassa liiketoiminnassa?
Miten asiakasrajapinnan digitalisoituminen vaikuttaa liiketoimintaan?
Mitkä ovat asiakkuudenhallintajärjestelmän (CRM) mahdollisuudet?
Miten asiakkaiden tarpeet täytetään digitaalisen ansaintalogiikan mukaisesti?
Esitietovaatimukset
Tietotekniset työvälineet tai vastaava osaaminen.
Asiakaslähtöinen markkinointi tai vastaava osaaminen.