Siirry suoraan sisältöön

Asiakas digitaloudessa (5 op)

Toteutuksen tunnus: LT00AB27-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

02.01.2019 - 14.01.2019

Ajoitus

04.02.2019 - 05.05.2019

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

4 op

Toteutustapa

20 % Lähiopetus, 80 % Etäopetus

Yksikkö

Liiketalouden koulutusyksikkö, Kouvola

Toimipiste

Kouvolan kampus

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

20 - 40

Koulutus

  • Liiketalouden koulutus

Opettaja

  • Johanna Harju
  • Jarkko Ansamäki

Vastuuopettaja

Johanna Harju

Ajoitusryhmät

  • DI (Koko: 40. Avoin AMK: 0.)

Ryhmät

  • LTKV18KM
    Liiketalous, monimuoto

Pienryhmät

  • DI

Tavoitteet

Osaat tunnistaa asiakkaiden tarpeet liiketoimintamahdollisuutena.
Ymmärrät digitaalisen markkinoinnin ja mittakaavaetujen merkityksen tuottavuudessa.
Osaat analysoida digitaalisen ansaintalogiikan kannattavuus- ja riskitasoa.
Ymmärrät asiakkaiden ja muiden sidosryhmien merkityksen oman oppimisen ja kehittymisen kannalta.

Sisältö

Mitä on asiakaslähtöisyys digitaloudessa?
Mitä on kiertotalous ja miten digitalisaatio vaikuttaa siihen?
Miten kuluttajakäyttäytymisen muutokset voidaan ottaa huomioon omassa liiketoiminnassa?
Miten asiakasrajapinnan digitalisoituminen vaikuttaa liiketoimintaan?
Mitkä ovat asiakkuudenhallintajärjestelmän (CRM) mahdollisuudet?
Miten asiakkaiden tarpeet täytetään digitaalisen ansaintalogiikan mukaisesti?

Esitietovaatimukset

Tietotekniset työvälineet tai vastaava osaaminen.
Asiakaslähtöinen markkinointi tai vastaava osaaminen.