Research and development of customer experience (5 op)
Toteutuksen tunnus: MR00CV65-3004
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 15.08.2020 - 04.09.2020
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 01.08.2020 - 31.12.2020
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Matkailu-, ravitsemis- ja nuorisoalan koulutusyksikkö
- Toimipiste
- Mikkelin kampus
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Matkailu- ja palveluliiketoiminnan koulutus
- Opettajat
- Timo Partala
- Anu Rantanen
- Vastuuopettaja
- Anu Rantanen
- Ryhmät
-
MRMI20SYMatkailu- ja palveluliiketoiminta, ylempi amk
- Opintojakso
- MR00CV65
Tavoitteet
Tunnet asiakaskokemuksen muodostumisen psykologisia perusteita.
Tunnet erilaisia asiakaskokemuksen tutkimuksen ja kehittämisen malleja ja menetelmiä.
Osaat suunnitella asiakaskokemustutkimuksen, toteuttaa sen ja hyödyntää tuloksia. palveluliiketoiminnan kehittämisessä.
Osaat rakentaa palvelualan yritykseen sopivan asiakaskokemuksen kehittämissuunnitelman.
Sisältö
Miten ihmisen asiakaskokemus muodostuu?
Mitkä ovat asiakaskokemuksen tutkimuksen ja kehittämisen erilaiset mallit ja menetelmät?
Miten asiakaskokemustutkimus suunnitellaan ja toteutetaan?
Miten tutkimusta hyödynnetään yrityksen asiakaskokemuksen kehittämisessä strategiatasolla ja päivittäisjohtamisessa?
Arviointi
Opiskelija osaa
a. arvioida ja hyödyntää kriittisesti monialaista tietoa erityisosaamis-alueellaan uusia näkökulmia tuottaen.
b. ratkaista luovasti monimutkaisia ongelmia tutkimus-, kehittämis- ja /tai innovaatiotoiminnassa.
d. vastata ja kehittää toimintoja itsenäisesti ja systemaattisesti.
f. työskennellä itsenäisesti alan vaativissa asiantuntijatehtävissä.
Arviointiasteikko
1-5