Digitaalinen markkinointiviestintä (5 op)
Toteutuksen tunnus: MY00CY25-3001
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
15.08.2019 - 30.08.2019
Ajoitus
26.08.2019 - 22.12.2019
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
3 op
Toteutustapa
40 % Lähiopetus, 60 % Etäopetus
Yksikkö
Liiketalouden koulutusyksikkö, Kouvola
Toimipiste
Kouvolan kampus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 40
Koulutus
- Myynnin ja markkinoinnin koulutus
Opettaja
- Päivi Hurri
- Johanna Harju
Ryhmät
-
MYKV18KMMyynti ja markkinointi, monimuoto
Tavoitteet
Osaat suunnitella ja käyttää tarkoituksenmukaisesti digitaalisen markkinointiviestinnän eri keinoja eri kohderyhmille ottaen huomioon viestinnän tavoitteet, sanoman ja mittarit
Osaat kuvankäsittelyn ja taiton tekniset perustaidot
Osaat toimia markkinointiviestinnän eettisten periaatteiden mukaisesti
Sisältö
Mitä tarkoittavat integroitu markkinointiviestintä ja digitaalinen markkinointiviestintä?
Miten digitaalista mediaa hyödynnetään markkinointiviestinnässä?
Miten kuvankäsittely- ja taitto-ohjelmia hyödynnetään?
Miten digitaalista markkinointiviestintää seurataan ja mitataan?
Millaiset ovat markkinointiviestinnän eettiset periaatteet?
Opiskelumateriaali
Opintojakson materiaalit löytyvät Moodlesta sivulta Digitaalinen markkinointiviestintä MYKV18KM (https://moodle.xamk.fi/course/view.php?id=19699 ; avain digimarkkinointi)
Tentit ja muut määräajat
Opintojaksoa ei oi suorittaa tenttimällä.
Opiskelijan työmäärä
Opintojakson suorittaminen oppimistehtävin. Ei tenttiä.
Lisätietoja opiskelijoille
Opintojakso jakautuu kahteen osaan
* Julkaisujen suunnittelu 2op (Päivi Hurri)
* Markkinointiviestintä 3op (Johanna Harju)
Julkaisujen suunnittelu suoritetaan InDesign-tehtävällä ja WordPress-tehtävällä.
Arviointiasteikko
1-5
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Koko opintojakson arvosana Julkaisujen suunnittelu ja Markkinointiviestintä -osien opintopistemäärillä painotettuna keskiarvona.
Esitietovaatimukset
Asiakaslähtöinen markkinointi