Siirry suoraan sisältöön

Peliohjelmointi (5 op)

Toteutuksen tunnus: PO00DN30-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

15.08.2019 - 30.08.2019

Ajoitus

21.10.2019 - 31.12.2019

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

1 op

Toteutustapa

80 % Lähiopetus, 20 % Etäopetus

Yksikkö

Informaatioteknologian koulutusyksikkö

Toimipiste

Kotkan kampus

Opetuskielet

  • Suomi

Koulutus

  • Peliohjelmoinnin koulutus

Opettaja

  • Teemu Saarelainen

Vastuuopettaja

Teemu Saarelainen

Ryhmät

  • POKT19SP
    Peliohjelmointi, päivätoteutus

Tavoitteet

Osaat hyödyntää pelimoottorien ominaisuuksia omien tavoitteiden saavuttamiseksi.

Sisältö

Pelikehitysympäristön käyttöliittymä ja yksityiskohtaisia esimerkkejä kokonaisten pelien tekemisestä toimivaan peliin asti.

Opiskelumateriaali

Sähköinen materiaali sekä web-materiaali. Harjoitustehtävät ja niiden mallivastaukset.

Yksilölliset oppimisväylät

Työviikkopohjainen oppimisväylä:
Viikottainen lähiopetus, sisältää ohjelmoinnin teoriaa ja käytännön harjoituksia luokassa. Lisäksi useita pieniä itsenäisesti tehtäviä harjoitustehtäviä, jotka palautetaan.

Arviointiasteikko

1-5

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)

Opiskelija tunnistaa ohjelmoinnin perusasiat ja -rakenteet sekä pystyy todella yksinkertaisen ohjelmakoodin tuottamiseen.

Arviointikriteerit, hyvä (3-4)

Opiskelija ymmärtää ohjelmoinnin perusasiat ja -rakenteet sekä pystyy itsenäisesti tuottamaan ratkaisuja ongelmiin ohjelmakoodin avulla.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija ymmärtää ohjelmoinnin perusasiat ja -rakenteet sekä pystyy tuottamaan vaativienkin ongelmien ratkaisuja ohjelmallisesti.