Hyvinvointipalvelujen markkinointi digitaalisissa kanavissaLaajuus (5 op)
Tunnus: HJ00FO56
Laajuus
5 op
Osaamistavoitteet
Osaat kuvata, miten asiakkaiden osto- ja päätöksentekoprosessia voidaan tukea markkinoinnilla digitaalisissa kanavissa.
Osaat arvioida sisällön ja kanavavalintojen merkitystä keskeisenä osana hyvinvointipalvelujen markkinointia digitaalisissa kanavissa.
Osaat mitata ja analysoida digitaalisissa kanavissa toteutetun markkinoinnin tuloksia.
Sisältö
Miten asiakkaiden osto- ja päätöksentekoprosessia tuetaan digitaalisissa kanavissa?
Miten yrityksen omia kanavia hyödynnetään osana markkinointia digitaalisissa kanavissa?
Miten hakukonemarkkinoinnin avulla voidaan tukea markkinointia digitaalisissa kanavissa?
Miten digitaalisissa kanavissa toteutetun markkinoinnin tuloksia mitataan ja analysoidaan?