Siirry suoraan sisältöön

Hyvinvointipalvelujen markkinointi digitaalisissa kanavissaLaajuus (5 op)

Tunnus: HJ00FO56

Laajuus

5 op

Osaamistavoitteet

Osaat kuvata, miten asiakkaiden osto- ja päätöksentekoprosessia voidaan tukea markkinoinnilla digitaalisissa kanavissa.
Osaat arvioida sisällön ja kanavavalintojen merkitystä keskeisenä osana hyvinvointipalvelujen markkinointia digitaalisissa kanavissa.
Osaat mitata ja analysoida digitaalisissa kanavissa toteutetun markkinoinnin tuloksia.

Sisältö

Miten asiakkaiden osto- ja päätöksentekoprosessia tuetaan digitaalisissa kanavissa?
Miten yrityksen omia kanavia hyödynnetään osana markkinointia digitaalisissa kanavissa?
Miten hakukonemarkkinoinnin avulla voidaan tukea markkinointia digitaalisissa kanavissa?
Miten digitaalisissa kanavissa toteutetun markkinoinnin tuloksia mitataan ja analysoidaan?