Asiakkuuksien johtaminenLaajuus (5 op)
Tunnus: LT00FO22
Laajuus
5 op
Osaamistavoitteet
Tunnet asiakkuuksien hallinnan, kehittämisen ja johtamisen käsitteet.
Osaat johtaa asiakkuuksia kohti strategista kumppanuutta.
Osaat analysoida asiakkuuksia, asiakaskannattavuutta ja asiakassuhteita ja hyödyntää analyysejä asiakasstrategioiden laatimisessa ja asiakkuuksien johtamisessa.
Osaat arvioida ja kehittää asiakkuuksia ottaen huomioon asiakaskannattavuuden.
Sisältö
Mitkä ovat asiakkuuksien hallinnan, kehittämisen ja johtamisen käsitteet?
Miten asiakkuuksia johdetaan kohti strategista kumppanuutta?
Miten asiakkuuksia ja asiakaskannattavuutta sekä asiakassuhteita analysoidaan?
Miten asiakkuuksia kehitetään asiakaskannattavuus huomioiden?