Siirry suoraan sisältöön

Kaupankäynti digitaalisilla alustoillaLaajuus (5 op)

Opintojakson tunnus: LT00FO27

Opintojakson perustiedot


Laajuus
5 op

Osaamistavoitteet

Osaat kuvata digiliiketoiminnan keskeiset osa-alueet.
Osaat arvioida digitaalisten alustojen tarjoamat mahdollisuudet organisaation liiketoimintaympäristössä ja arvioida eri digitaalisia alustavaihtoehtoja.
Osaat arvioida ja kehittää organisaation digitaaliseen kaupankäyntiin liittyvien ratkaisujen käyttökokemusta ja saavutettavuutta.
Osaat suunnitella ja arvioida markkinointia digitaalisen kaupankäynnin tueksi.

Sisältö

Mitkä ovat digitaalisen liiketoiminnan keskeiset osa-alueet?
Millaisia kaupankäynnin mahdollisuuksia digitaaliset alustat tarjoavat organisaatiolle?
Millaisia digitaalisia alustavaihtoehtoja organisaatioille on tarjolla ja miten niitä arvioidaan?
Miten digitaaliseen kaupankäyntiin liittyvien ratkaisujen toimivuutta ja käyttäjälähtöisyyttä arvioidaan ja kehitetään?
Miten digitaalista kaupankäyntiä tuetaan markkinoinnin avulla?

Arviointi

Osaat
a) käyttää johdonmukaisesti kaupankäyntiin digitaalisilla alustoilla liittyviä ammattikäsitteitä.
b) etsiä tietoa alan keskeisistä tiedonlähteistä.
c) hahmottaa aiheeseen liittyviä tehtäväkokonaisuuksia.

Siirry alkuun