Automoidot peligrafiikan tuotantotavatLaajuus (5 op)
Opintojakson tunnus: GA00FT23
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 5 op
- Korkeakoulu
- Peppi
Osaamistavoitteet
Ymmärrät, miten automaatio voi parantaa tehokkuutta peligrafiikan tuotannossa.
Osaat käyttää proseduraalisia työkaluja ja skriptejä assettien generointiin.
Voit integroida automaation osaksi työnkulkuasi ilman, että taiteellinen kontrolli kärsii.
Tunnet eräajot, generaattorit ja tuotantoputkityökalut.
Sisältö
Mitkä ovat automaation hyödyt ja rajoitukset peligrafiikassa?
Miten käytät työkaluja tai omia skriptejä assettien automatisointiin?
Mitkä ovat parhaat käytännöt laadun ylläpitämiseksi automatisoiduissa työnkuluissa?
Miten integroit automatisoidut assetit laajempaan tuotantoputkeen?
Arviointi
Opiskelija osaa
a. käyttää asiantuntevasti ammattikäsitteitä eri tilanteissa.
b. arvioida käyttämiään tietolähteitä kriittisesti.
c. työskennellä tiimin jäsenenä asiantuntijatehtävissä
e. valita tarkoituksenmukaiset mallit, menetelmät, ohjelmistot ja tekniikat ja perustella valinnan.
f. edistää tiimin tavoitteellista toimintaa.
g. soveltaa kriittisesti oman alan eettisiä periaatteita eri tilanteissa.