Siirry suoraan sisältöön

Programming and Algorithms (5 op)

Toteutuksen tunnus: 206103414-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
20.08.2018 - 07.09.2018
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
27.08.2018 - 14.12.2018
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Informaatioteknologian koulutusyksikkö
Toimipiste
Kotkan kampus
Opetuskielet
suomi
Paikat
0 - 30
Koulutus
Tieto- ja viestintätekniikan koulutus
Opettajat
Teemu Saarelainen
Vastuuopettaja
Teemu Saarelainen
Ryhmät
TI16SPELI
TI16S Peliohjelmointi
Opintojakso
206103414
Toteutukselle 206103414-3003 ei löytynyt varauksia!

Tavoitteet

After completing this course the student understands how to use some of the most common data structures and related algorithms in games. Students also learn how to evaluate the performance of an algorithm and most of all students get more information and practice in selected programming language (C++).

Sisältö

ADTs, linked lists, arrays and other implementations, stack, queue, heap, graph, hash table, trees, encryption, sorting, search, collision detection, round robin, game trees, minimax, path finding, navigation mesh, projection algorithms, parsers and scanners.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Excellent (5), good (4-3), satisfactory (2-1), fail

Siirry alkuun