Programming and Algorithms (5 op)
Toteutuksen tunnus: 206103414-3003
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
20.08.2018 - 07.09.2018
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
27.08.2018 - 14.12.2018
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Informaatioteknologian koulutusyksikkö
- Toimipiste
- Kotkan kampus
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 0 - 30
- Koulutus
- Tieto- ja viestintätekniikan koulutus
- Opettajat
- Teemu Saarelainen
- Vastuuopettaja
- Teemu Saarelainen
- Ryhmät
-
TI16SPELITI16S Peliohjelmointi
- Opintojakso
- 206103414
Toteutukselle 206103414-3003 ei löytynyt varauksia!
Tavoitteet
After completing this course the student understands how to use some of the most common data structures and related algorithms in games. Students also learn how to evaluate the performance of an algorithm and most of all students get more information and practice in selected programming language (C++).
Sisältö
ADTs, linked lists, arrays and other implementations, stack, queue, heap, graph, hash table, trees, encryption, sorting, search, collision detection, round robin, game trees, minimax, path finding, navigation mesh, projection algorithms, parsers and scanners.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Excellent (5), good (4-3), satisfactory (2-1), fail