Siirry suoraan sisältöön

Peliprojekti 6 (5 op)

Toteutuksen tunnus: TI00CW71-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
15.08.2020 - 04.09.2020
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.08.2020 - 31.12.2020
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Informaatioteknologian koulutusyksikkö
Toimipiste
Kotkan kampus
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Tieto- ja viestintätekniikan koulutus
Opettajat
Niina Mässeli
Marko Oras
Pekka Vilpponen
Vastuuopettaja
Niina Mässeli
Ryhmät
TIKT17SPPELI
TIKT17SPPELI
Opintojakso
TI00CW71
Toteutukselle TI00CW71-3002 ei löytynyt varauksia!

Tavoitteet

Osaat soveltaa moduulin opintojaksoilla hankittua osaamista suuremman kokonaisuuden toteuttamiseen.
Osaat itseohjautuvasti toteuttaa pienen pelin tiimissä.
Osaat hyödyntää löytämäänsä tietoa luotettavista tietolähteistä.

Sisältö

Millaisia ominaisuuksia pelimoottorit tarjoavat?
Miten hyödynnät pelimoottorin tarjoamia ominaisuuksia projektissasi?
Miten hyödynnät ohjelmointia pelisi rakentamisessa?

Opiskelumuodot ja -menetelmät

Osallistut työjärjestyksen mukaiseen opetukseen ja ohjaukseen. Opiskelusi rytmittyvät työjärjestyksen mukaisten ryhmätapaamisten ja itsenäisesti tai tiimissä tehtävien oppimistehtävien mukaan.

Opiskelijan työmäärä

135 tuntia opiskelijan työtä.

Arviointiasteikko

Hyväksytty/Hylätty

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Harjoitustyöt ja arviointikeskustelut.

Esitietovaatimukset

Pelimoottoriohjelmointi
Pelimatematiikka ja -fysiikka

Siirry alkuun