Siirry suoraan sisältöön

Social media marketing (5op)

Toteutuksen tunnus: AV00DW60-3001

Toteutuksen perustiedot


Ajoitus
13.01.2020 - 23.02.2020
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
0 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Vanha_Avoin AMK ja täydennyskoulutus (vanhettu)
Toimipiste
E-kampus
Opetuskielet
englanti
Koulutus
Avoin ammattikorkeakoulu
Opettajat
Hugh Clack
Vastuuopettaja
Hugh Clack
Ryhmät
AVKKDIPLTOURISM19S
Avoin AMK, LT ja MRNY, kk-diplomi tourism and business management
Opintojakso
AV00DW60

Toteutukselle Social media marketing AV00DW60-3001 ei valitettavasti löytynyt varauksia. Varauksia ei ole mahdollisesti vielä julkaistu tai toteutus on itsenäisesti suoritettava.

Tavoitteet

How to create a social media presence for an organization using diverse platforms? How to utilize social media tools and services for insight about how consumers feel about brands and respond to social media marketing? How to develop and manage successful social media marketing efforts?

Opiskelumateriaali

All material will be provided online

Opiskelumuodot ja -menetelmät

Learning outcomes of the course
You are be able to?
describe social media marketing and its impact on traditional marketing strategies?
explain the social media marketing process?
review various social media platforms and their suitability?
plan how to integrate social media marketing to promote product/brand/company awareness?
Course contents
The study content will show you how to:
create a social media presence for an organisation using various platforms?
utilise social media tools and services for insight about how consumers feel about brands and respond to social media marketing.?
develop and manage successful social media marketing efforts?

Arviointiasteikko

Hyväksytty/Hylätty

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Completed online tasks and exercises.

Siirry alkuun