Siirry suoraan sisältöön

Ideasta innovaatioon (5 op)

Toteutuksen tunnus: MO00AA08-3038

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
23.08.2021 - 29.08.2021
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
13.09.2021 - 31.12.2021
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
0 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Xentre (vanhennettu) – yrittäjyyden ja innovaatioiden tutkimus- ja koulutusyksikkö (YRI)
Toimipiste
E-kampus
Opetuskielet
englanti
Paikat
20 - 45
Koulutus
Degree Programme in Game Design
Opettajat
Ksenia Visser
Vastuuopettaja
Ksenia Visser
Ryhmät
VV2021-2022
Valinnaiset opinnot 2021-2022
GDKV18SP
Game design, full-time studies
Opintojakso
MO00AA08
Toteutukselle MO00AA08-3038 ei löytynyt varauksia!

Tavoitteet

Tunnistat toimintaympäristöissä olevia ongelmia ja mahdollisuuksia sekä osaat ideoida niihin uusia ratkaisuja vuorovaikutuksessa sidosryhmien kanssa. Osaat hyödyntää eri tietolähteistä ja sidosryhmiltä hankittua tietoa. Osaat käyttää erilaisia kehittämistyön menetelmiä ja soveltaa luovia toimintamalleja ongelmien ratkaisemiseksi. Osaat edistää monialaisen tiimin luovuutta ja tuloksellisuutta.

Sisältö

Mitä tarkoitetaan innovaatioilla ja innovatiivisuudella ja miten ne liittyvät organisaation ja liiketoiminnan kehittämiseen? Miten voit edistää omaa luovuuttasi? Miten toimit tiimissä luovuutta edistävällä tavalla? Miten hyödynnät kollektiivista ja monialaista luovuutta? Miten hyödynnät kehittämistyön erilaisia menetelmiä ongelman ratkaisussa? Miten yhdistät ja hyödynnät sisäistä ja ulkoista tietoa kehittämistyön perustaksi?

Opiskelumateriaali

Ilmoitetaan Learn-kurssialustalla kurssin alkaessa.

TKI ja työelämäyhteistyö

Työnantajan toimeksianto on mahdollinen; sovitaan opettajan kanssa.

Tenttien ja tehtävien ajoittuminen

Määräajat ilmoitetaan kurssialustalla.

Opiskelijan työmäärä

135 tuntia.

Arviointiasteikko

1-5

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija osaa b. etsiä tietoa alan keskeisistä tiedonlähteistä d. toimia asiakkaiden, käyttäjien, kohderyhmien kanssa e. käyttää keskeisiä oman alan malleja, menetelmiä, ohjelmistoja ja tekniikoita f. toimia tiimin jäsenenä tavoitteellisesti

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Arviointimenetelmät kerrotaan jokaisen tehtävän yhteydessä.

Siirry alkuun