Opinto- ja urasuunnittelu (5 op)
Toteutuksen tunnus: KY00DS63-3019
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
15.08.2020 - 04.09.2020
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
01.08.2020 - 31.12.2023
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 1 op
- Virtuaaliosuus
- 4 op
- Toteutustapa
- Monimuoto-opetus
- Yksikkö
- Kulttuurin koulutusyksikkö
- Toimipiste
- Kouvolan kampus
- Opetuskielet
- englanti
- Paikat
- 15 - 22
- Koulutus
- Ensihoidon koulutusohjelma
- Opettajat
- Suvi Pylvänen
- Katariina Silvola-Pölkki
- Vastuuopettaja
- Suvi Pylvänen
- Ryhmät
-
GDKV20SPGame design, full-time studies
- Opintojakso
- KY00DS63
Tavoitteet
Osaat toimia vastuullisesti opiskelijana ja korkeakouluyhteisön jäsenenä.
Osaat asettaa oppimistavoitteesi, suunnitella opinto- ja urapolkuasi, seurata opintojesi edistymistä ja arvioida omaa oppimistasi.
Osaat edistää työelämä- ja työllistymisvalmiuksiasi.
Osaat toimia oman alasi eettisten periaatteiden mukaisesti.
Osaat markkinoida omaa osaamistasi työelämälle.
Sisältö
Millainen Xamk on opiskeluyhteisönä ja oppimisympäristönä?
Miten rakennat oman opinto- ja urasuunnitelman?
Miten tunnistat oman osaamisesi ja edistät työelämävalmiuksiasi?
Millainen on ammattialasi?
Mitä ja millainen on alasi ammattietiikka?
Miten markkinoit omaa osaamistasi ja vahvistat työnhakutaitojasi?
Miten edistät jatkuvaa oppimistasi?
Opiskelumateriaali
Learn-alusta
Tenttien ja tehtävien ajoittuminen
Assignments to be completed in Learn throughout the studies. The course is split into two parts:
1. 1 year: introduction to studies
2. 2–4 year: assignments related to the career path and professional growth
Arviointiasteikko
Hyväksytty/Hylätty
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Students can · look for information in the key information sources of the field. · use the key models, methods, software and techniques of the professional field. · work as team members in a goal-oriented way justify their actions according to the ethical principles of the professional field Qualitative assessment, self and peer evaluation