Siirry suoraan sisältöön

e-Markkinointi (5 op)

Toteutuksen tunnus: MY00CY24-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
15.08.2020 - 04.09.2020
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
17.08.2020 - 31.12.2020
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
2 op
Virtuaaliosuus
3 op
TKI-osuus
3 op
Toteutustapa
Monimuoto-opetus
Yksikkö
Liiketalouden koulutusyksikkö, Kouvola (vanhennettu)
Toimipiste
Kouvolan kampus
Opetuskielet
suomi
Paikat
20 - 40
Koulutus
Myynnin ja markkinoinnin koulutus
Opettajat
Mari Maunula
Päivi Hurri
LYK1 Opettaja
Vastuuopettaja
Päivi Hurri
Ryhmät
MYKV19KM
Myynti ja markkinointi, monimuoto
Opintojakso
MY00CY24
Toteutukselle MY00CY24-3003 ei löytynyt varauksia!

Tavoitteet

Osaat kuvata miten e-markkinoinnin keinoin voidaan tukea asiakkaiden osto- ja päätöksentekoprosessia
Osaat arvioida ja kehittää organisaation e-markkinointiin liittyvien ratkaisujen toimivuutta ja käyttäjälähtöisyyttä
Osaat arvioida sisällön merkitystä keskeisenä osana organisaation e-markkinointia

Sisältö

Mikä on e-markkinoinnin rooli ja merkitys osana yrityksen e-liiketoimintaa ja mitä osa-alueita e-markkinointi pitää sisällään?
Miten asiakkaiden osto- ja päätöksentekoprosessia tuetaan e-markkinoinnin keinoin?
Millaiset ovat yrityksen toimivat verkkosivut ja miten liikennettä luodaan ja mitataan?
Mitä monikanavaisuus tarkoittaa?
Millainen on toimiva verkkokauppa: ulkoasu, käytettävyys, toteuttaminen ja juridiset säännöt?

Arviointiasteikko

1-5

Esitietovaatimukset

Asiakaslähtöinen markkinointi

Siirry alkuun