Siirry suoraan sisältöön

Asiakassuhteet ja asiakaspalvelu (5 op)

Toteutuksen tunnus: IB00CP17-3004

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
16.12.2019 - 10.01.2020
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
13.01.2020 - 24.04.2020
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Liiketalouden koulutusyksikkö, Kouvola (vanhennettu)
Toimipiste
Kouvolan kampus
Opetuskielet
englanti
Koulutus
Degree Programme in Digital International Business
Opettajat
Hugh Clack
Vastuuopettaja
Hugh Clack
Ryhmät
IBKV19SP1
Digital international business, International marketing
IBKV19SP2
Digital international business, Global supply chain management
Opintojakso
IB00CP17
Toteutukselle IB00CP17-3004 ei löytynyt varauksia!

Tavoitteet

You are able to describe a company’s customer related processes and define what factors contribute to good customer service.
You are able to define and describe factors affecting the purchasing and consuming behaviour of different customer groups.
You are able to define and identify factors affecting customer experience as a whole.
You are able to search for and analyse information to have better customer insight.

Sisältö

What does the customer process mean and what is its role in business?
How do consumers, companies and organisations differ as customers?
What does customer experience consist of and how are you able to gain insight into it?
How are customer relationships built, maintained and developed?
What are the components of good customer service?

Opiskelumateriaali

Marketing Theory, 3rd Edition, Baker & Saren
Marketing: an introduction, 4th Edition, Masterson, Philips, Picton

Tenttien ja tehtävien ajoittuminen

autumn 2020

Arviointiasteikko

1-5

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Completed tasks and final exam

Esitietovaatimukset

Customer-oriented marketing

Siirry alkuun