Siirry suoraan sisältöön

Gamification in Digital Marketing (5op)

Toteutuksen tunnus: VV00DH02-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
15.08.2020 - 04.09.2020
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
14.09.2020 - 30.11.2020
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
0 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Toimipiste
E-kampus
Opetuskielet
englanti
Paikat
20 - 60
Vastuuopettaja
Jarkko Ansamäki
Ryhmät
IBKV18SP1
International business, full-time studies
IBKV18SP2
International business, full-time studies
VV2020-2021
Valinnaiset opinnot 2020-2021
IBKV19SP1
Digital international business, International marketing
IBKV19SP2
Digital international business, Global supply chain management
MYKV19KM
Myynti ja markkinointi, monimuoto
MYKV18KM
Myynti ja markkinointi, monimuoto
LTKV19SP1
Liiketalous, päivätoteutus, julkishallinto ja juridiikka
LTKV18KM3
Digitaalinen liiketoiminta
LTKV19SP2
Liiketalous, päivätoteutus, taloushallinto
LTKV19KM
Liiketalous, monimuoto
LTKV19SP3
Liiketalous, päivätoteutus, digitaalinen markkinointi
Opintojakso
VV00DH02

Toteutukselle Gamification in Digital Marketing VV00DH02-3003 ei valitettavasti löytynyt varauksia. Varauksia ei ole mahdollisesti vielä julkaistu tai toteutus on itsenäisesti suoritettava.

Tavoitteet

After the course, the student
- understands and is able to capitalise on the potential of gamification in digital marketing
- is able to create a digital marketing plan that includes elements of gamification.

Sisältö

What are the elements of gamification and why should one use them?
How to utilize digitalization in marketing?
How to take the customer into account and use gamification to improve customer experience?

Arviointi

Assessment is based on assignments.

Arviointiasteikko

1-5

Siirry alkuun