Gamification in Digital Marketing (5op)
Toteutuksen tunnus: VV00DH02-3003
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 15.08.2020 - 04.09.2020
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 14.09.2020 - 30.11.2020
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 0 op
- Virtuaaliosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Etäopetus
- Toimipiste
- E-kampus
- Opetuskielet
- englanti
- Paikat
- 20 - 60
- Vastuuopettaja
- Jarkko Ansamäki
- Ryhmät
-
IBKV18SP1International business, full-time studies
-
IBKV18SP2International business, full-time studies
-
VV2020-2021Valinnaiset opinnot 2020-2021
-
IBKV19SP1Digital international business, International marketing
-
IBKV19SP2Digital international business, Global supply chain management
-
MYKV19KMMyynti ja markkinointi, monimuoto
-
MYKV18KMMyynti ja markkinointi, monimuoto
-
LTKV19SP1Liiketalous, päivätoteutus, julkishallinto ja juridiikka
-
LTKV18KM3Digitaalinen liiketoiminta
-
LTKV19SP2Liiketalous, päivätoteutus, taloushallinto
-
LTKV19KMLiiketalous, monimuoto
-
LTKV19SP3Liiketalous, päivätoteutus, digitaalinen markkinointi
- Opintojakso
- VV00DH02
Toteutukselle Gamification in Digital Marketing VV00DH02-3003 ei valitettavasti löytynyt varauksia. Varauksia ei ole mahdollisesti vielä julkaistu tai toteutus on itsenäisesti suoritettava.
Tavoitteet
After the course, the student
- understands and is able to capitalise on the potential of gamification in digital marketing
- is able to create a digital marketing plan that includes elements of gamification.
Sisältö
What are the elements of gamification and why should one use them?
How to utilize digitalization in marketing?
How to take the customer into account and use gamification to improve customer experience?
Arviointi
Assessment is based on assignments.
Arviointiasteikko
1-5