Edistynyt peliohjelmointi (5 op)
Toteutuksen tunnus: PO00DN34-3002
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
08.11.2021 - 21.11.2021
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
01.01.2022 - 01.05.2022
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Informaatioteknologian koulutusyksikkö
- Toimipiste
- Kotkan kampus
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Peliohjelmoinnin koulutus
- Opettajat
- Pekka Vilpponen
- Vastuuopettaja
- Pekka Vilpponen
- Ryhmät
-
POKT20SPPeliohjelmointi, päivätoteutus
- Opintojakso
- PO00DN34
Tavoitteet
Osaat implementoida eri ohjelmistoarkkitehtuureja ja tekniikoita peliohjelmoinnin näkökulmasta.
Osaat nähdä hyödyt kehittyneempien ohjelmoinnin suunnittelumallien ja paradigmojen käytöstä pelien ohjelmoinnissa.
Sisältö
Kuinka soveltaa viimeisintä ohjelmointitekniikka, arkkitehtuuria ja paradigmoja, kuin myös perinteisiä ja hyväksi havaittuja konsepteja, jotka tarjoavat pohjan nykyaikaiselle peliohjelmoinnille.
Arviointi
Opiskelija osaa
- käyttää johdonmukaisesti ammattikäsitteitä
- etsiä tietoa alan keskeisistä tiedonlähteistä
- hahmottaa tehtäväkokonaisuuksia
- käyttää keskeisiä oman alan malleja, menetelmiä, ohjelmistoja ja tekniikoita
Arviointiasteikko
1-5
Esitietovaatimukset
Ohjelmointi 1
Ohjelmointi 2
Soveltava peliohjelmointi