Siirry suoraan sisältöön

Peliprojekti 3 (5 op)

Toteutuksen tunnus: TI00CW63-3004

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

08.11.2021 - 21.11.2021

Ajoitus

10.01.2022 - 30.04.2022

Opintopistemäärä

5 op

TKI-osuus

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Informaatioteknologian koulutusyksikkö

Toimipiste

Kotkan kampus

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

20 - 30

Koulutus

  • Peliohjelmoinnin koulutus

Opettaja

  • Niina Mässeli
  • Marko Oras

Vastuuopettaja

Niina Mässeli

Ryhmät

  • POKT20SP
    Peliohjelmointi, päivätoteutus

Tavoitteet

Osaat soveltaa moduulin opintojaksoilla hankittua osaamista suuremman kokonaisuuden toteuttamiseen.
Osaat itseohjautuvasti toteuttaa pienen pelin tiimissä.
Osaat hyödyntää löytämäänsä tietoa luotettavista tietolähteistä.

Sisältö

Millaisia ominaisuuksia pelimoottorit tarjoavat?
Miten hyödynnät pelimoottorin tarjoamia ominaisuuksia projektissasi?
Miten hyödynnät ohjelmointia pelisi rakentamisessa?

Opiskelumateriaali

Rajapintojen sekä pelimoottoreiden dokumentaatio.

Opiskelumuodot ja -menetelmät

Osallistut työjärjestyksen mukaiseen opetukseen ja ohjaukseen. Opiskelusi rytmittyvät työjärjestyksen mukaisten ryhmätapaamisten ja itsenäisesti tai tiimissä tehtävien oppimistehtävien mukaan.

TKI ja työelämäyhteistyö

Opiskelija toteuttaa työelämätoimeksiantoa tai omaan tuotteeseen tähtäävää projektia.

Opiskelijan työmäärä

135 tuntia opiskelijan työtä.

Arviointiasteikko

Hyväksytty/Hylätty

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Harjoitustyöt ja arviointikeskustelut.

Esitietovaatimukset

Peliohjelmoinnin suunnittelumallit