Skip to main content

Developing expertice (5 cr)

Code: SO00CU70-3008

General information


Enrollment

09.08.2021 - 05.09.2021

Timing

01.08.2021 - 30.12.2022

Number of ECTS credits allocated

5 op

Virtual portion

2 op

Mode of delivery

60 % Contact teaching, 40 % Distance learning

Unit

Department of Social Services and Promotion of Functional Ability

Campus

Kouvola Campus

Teaching languages

  • Finnish

Degree programmes

  • Master's Degree Programme in Social Services

Teachers

  • Tuija Suikkanen-Malin

Teacher in charge

Tuija Suikkanen-Malin

Groups

  • SOKV21SY
    Sosiaaliala, ylempi amk

Objective

You recognize your bases as a learner and can plan and evaluate your learning process and need for professional growth.
You realize the most important ethical questions in the field of social services and strengthen your ability to work with them and also as a developer of work with customer, advocacy and research.
You can assess and develop your professional abilities systematically and versatile in the multidisciplinary working communities and networks of social services.

Content

How can you plan your learning process and update it?
How do you reflect ethical questions of your field?
How can you develop and assess your expertice?

Opiskelumateriaali

Learn pohjalla

Yksilölliset oppimisväylät

Työviikkopohjainen oppimisväylä:
Opintojakso koostuu ohjauksesta ja opintojen edistymisen mukaan kulkevista tehtävistä. On suoritettavissa opintojen erilaiseen etenemistahtiin.

Opintoja nopeuttava oppimisväylä:
Opintojakso koostuu ohjauksesta ja opintojen edistymisen mukaan kulkevista tehtävistä. On suoritettavissa opintojen erilaiseen etenemistahtiin.

Työhön integroitu oppimisväylä:
Opintojakso koostuu ohjauksesta ja opintojen edistymisen mukaan kulkevista tehtävistä. On suoritettavissa opintojen erilaiseen etenemistahtiin.

TKI ja työelämäyhteistyö

Työelämään ja asiantuntijuuteen liittyviä tehtäviä

Evaluation scale

Approved/Failed

Further information

The course proceeds according to one's own studies.