3D sculpting with ZBrush (5 op)
Toteutuksen tunnus: VV00DZ67-3002
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
14.12.2020 - 14.01.2021
Ajoitus
01.01.2021 - 30.04.2021
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Kulttuurin koulutusyksikkö
Toimipiste
Kouvolan kampus
Opetuskielet
- Englanti
Paikat
0 - 25
Opettaja
- Panu Vuoristo
Vastuuopettaja
Suvi Pylvänen
Ryhmät
-
VV2020-2021Valinnaiset opinnot 2020-2021
Tavoitteet
– You learn what is digital sculpting.
– You understand the differences between digital sculpting and modelling.
– You learn to use 3D sculpting software.
– You understand the basic modelling of realistic characters and organic shapes.
– You learn to optimise your 3D models.
Sisältö
– What is digital sculpting?
– What are the differences between digital sculpting and modelling?
– How do you use Zbrush for sculpting?
– How do you model characters and organic shapes?
– How to optimise your models through retopology?
– How to use your models in game engines and animations?
Toteutuksen osien kuvaus
Opiskelija toteuttaa ZBrush-harjoitteita yhdessä luokan kanssa.
Arviointiasteikko
Hyväksytty/Hylätty
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Opiskelija saa hyväksytyn arvosanan kurssista palautettuaan annetut harjoitteet.