Siirry suoraan sisältöön

Käyttäjälähtöisten palvelujen kehittäminen ja markkinointi (10 op)

Toteutuksen tunnus: WM00EJ73-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
06.04.2022 - 22.04.2022
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
29.08.2022 - 31.12.2022
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
10 op
Lähiosuus
5 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Monimuoto-opetus
Yksikkö
Liiketalouden koulutusyksikkö
Toimipiste
Mikkelin kampus
E-kampus
Opetuskielet
englanti
suomi
Paikat
0 - 40
Koulutus
Degree Programme in Wellbeing Management
Opettajat
Pia Jääskeläinen
Antti Leppilampi
Mirka Jussila
Lauri Kolomainen
Vastuuopettaja
Antti Leppilampi
Ryhmät
WMMI21SP
Wellbeing Management, päivätoteutus
Opintojakso
WM00EJ73
Toteutukselle WM00EJ73-3001 ei löytynyt varauksia!

Tavoitteet

Ymmärrät miten yksilön hyvinvointia mitataan ja arvioidaan.
Osaat toteuttaa yksilön hyvinvoinnin mittauksia eri menetelmillä.
Osaat kehittää nykyisiä ja uusia palveluja vuorovaikutteisesti ja käyttäjälähtöisesti ja ottaa huomioon palvelujen digitalisoinnin tuomat mahdollisuudet.
Osaat käyttää palvelumuotoilun ja tuotteistamisen keskeisiä menetelmiä.
Osaat valita ja soveltaa vuorovaikutteisia kehittämismenetelmiä ja malleja käytännössä.
Osaat työskennellä kehittämistiimin jäsenenä.
Osaat hyödyntää markkinoinnin keinoja ja menetelmiä palvelutuotteen markkinoille tuomisessa.

Sisältö

Miten yksilön hyvinvointia mitataan ja arvioidaan?
Miten hyvinvointia voidaan mitata subjektiivisin ja objektiivisin menetelmin?
Mitä hyvinvoinnin mittausmenetelmiä on Active Life Lab -ympäristössä ja kuinka Active Life Lab -ympäristössä voidaan mitata hyvinvointia?
Miten palvelutarjoomaa arvioidaan, uudistetaan ja kehitetään digitaalisessa toiminta- ja kilpailuympäristössä?
Miten palveluja kehitetään käyttäjälähtöisesti ja vuorovaikutteisesti?
Miten pelillistämisen avulla voidaan edistää käyttäjien motivaatiota, sitoutumista ja osallistumista?
Mitä ovat palvelumuotoilun peruskäsitteet, tavoitteet ja menetelmät?
Mitä ovat palvelujen tuotteistamisen keinot?
Miten palvelutuotteita brändätään ja viedään markkinoille?

Arviointi

a) Käytät asiantuntevasti palvelutoiminnan ammattikäsitteitä eri tilanteissa.
e) Osaat valita tarkoituksenmukaiset palvelujen kehittämis- ja arviointimenetelmät ja perustella valintasi.
f) Osaat edistää tiimin tavoitteellista toimintaa.

Arviointiasteikko

1-5

Siirry alkuun