Skip to main content

Special questions in client service (5 cr)

Code: GE00DI32-3003

General information


Enrollment

08.11.2021 - 21.11.2021

Timing

24.01.2022 - 31.03.2022

Number of ECTS credits allocated

5 op

Virtual portion

5 op

Mode of delivery

Distance learning

Unit

Department of Social Services and Promotion of Functional Ability

Campus

Ecampus

Teaching languages

  • Finnish

Seats

30 - 50

Degree programmes

  • Degree Programme in Elderly Care

Teachers

  • Merja Nurmi
  • Ann-Mari Sippu

Teacher in charge

Ann-Mari Sippu

Groups

  • GEKV19SM
    Elderly care, part-time studies

Objective

Understand customer and service management as a cross-cutting work method in changing social and health care environments.
You recognize the multicultural perspective in customer guidance work orientation.
You recognize the role of social and health care in the form of customized registration as part of the customer management process.

Content

What is the place of customer guidance in changing society?
How do you consider multiculturalism in customer guidance?
What is the form of social and health care registration and how it should be applied as a practical tool?

Opiskelumateriaali

Learn-pohjassa olevat materiaalit lisälähteineen.

Yksilölliset oppimisväylät

Asiakas - ja palveluohjauksen erityiskysymykset opintojakso toteutetaan verkko-opintoina, johon sisältyy yksi Microsoft Teams webinaari, itsenäistä työskentelyä ja tiedonhankintaa sekä oppimistehtäviä.

Tentit ja muut määräajat

Opiskelija etenee Learn-oppisalustalla itsenäisesti ja oman aikataulun mukaisesti. Noudattaen kuitenkin oppimistehtävien palautuspäivämääriä.

Opiskelijan työmäärä

5 x 27 = 135h opiskelija työtä

Evaluation scale

1-5

Assessment methods and criteria

Xamkin yleiset arviointikriteerit:
a. Osaat käyttää johdonmukaisesti ammattikäsitteitä.
b. Osaat etsiä tietoa alan keskeisistä tiedonlähteistä.
c. Osaat hahmottaa tehtäväkokonaisuuksia.
d. Osaat toimia asiakkaiden, käyttäjien, kohderyhmien kanssa.
e. Osaat käyttää keskeisiä oman alan malleja, menetelmiä, ohjelmistoja ja tekniikoita.
f. Osaat toimia tiimin jäsenenä tavoitteellisesti.
g. Osaat perustella toimintaasi oman alan eettisten periaatteiden mukaisesti.

Opintojakson yksittäisten tehtävien arvioinnin kriteereinä toimii kunkin tehtävän ohjeistus.
Opintojakson suorittaminen edellyttää oppimistehtävien hyväksyttyä suorittamista.

Qualifications

Edellyttää Asiakas – ja palveluohjaksen lähtökohdat (5op) sekä Asiakasohjaus ja kokonaisvaltainen tilannearviointi ( 5op) opintojaksojen suorittamista.