Siirry suoraan sisältöön

Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus (5 op)

Toteutuksen tunnus: LT00DT58-3015

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

08.11.2021 - 21.11.2021

Ajoitus

17.01.2022 - 29.04.2022

Opintopistemäärä

5 op

TKI-osuus

1 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Liiketalouden koulutusyksikkö, Kouvola (vanhettu)

Toimipiste

Kouvolan kampus

Opetuskielet

  • Englanti

Koulutus

  • Degree Programme in Digital International Business

Opettaja

  • Hugh Clack

Vastuuopettaja

Harrison Okuogume

Ryhmät

  • IBKV21SP
    Digital international business, full-time studies

Tavoitteet

Osaat kuvata yrityksen asiakastyön prosesseja ja määritellä mistä hyvä asiakaspalvelu syntyy. Osaat selvittää ja kuvata eri asiakasryhmien osto- ja kulutuskäyttäytymiseen vaikuttavia tekijöitä. Osaat määritellä asiakaskokemuksen syntymiseen vaikuttavia tekijöitä ja tunnistaa niitä käytännössä. Osaat hankkia ja analysoida asiakasymmärrystä lisäävää tietoa.

Sisältö

Mitä asiakasprosessi tarkoittaa ja mikä on sen merkitys liiketoiminnassa? Millaisia kuluttajat, yritykset ja organisaatiot ovat asiakkaina? Mistä asiakaskokemus muodostuu ja miten siitä hankitaan tietoa? Miten asiakassuhteita rakennetaan, ylläpidetään ja kehitetään? Mitä ovat hyvän asiakaspalvelun osatekijät?

Opiskelumateriaali

Marketing Theory, 3rd Edition, Baker & Saren
Marketing: an introduction, 4th Edition, Masterson, Philips, Picton

Opiskelumuodot ja -menetelmät

Course is planned as part of daytime studies according to timetables.

TKI ja työelämäyhteistyö

Customer related projects carried out during the course.

Tenttien ja tehtävien ajoittuminen

There will be no exam and no re-attempts for this course.

Toteutuksen osien kuvaus

What does the customer process mean and what is its role in business.
How do consumers, companies and organizations differ as customers.
What does customer experience consist of and how are you able to gain insight into it.
How are customer relationships built, maintained and developed.
What are the components of good customer service.

Arviointiasteikko

1-5

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Evaluation will be based on participation, group discussions, completed tasks and main course assignment.

Esitietovaatimukset

Asiakaslähtöinen markkinointi (5 op) tai vastaavat tiedot