Selling and content marketing of wellbeing services (5 cr)
Code: AV00EJ51-3004
General information
Timing
17.01.2022 - 31.07.2022
Number of ECTS credits allocated
5 op
Virtual portion
5 op
Mode of delivery
Distance learning
Unit
Vanha_Open UAS and Continuing Education (vanhettu)
Campus
Ecampus
Teaching languages
- Finnish
Degree programmes
- Open University of Applied Sciences
Teachers
- Pia Jääskeläinen
Teacher in charge
Pia Jääskeläinen
Objective
Osaat hankkia myyntityötä tukevaa asiakas-, tuote- ja kilpailijatietoa.
Osaat kuvata yrityksen myyntiprosessin kokonaisuuden.
Osaat hyödyntää monikanavaista sisältömarkkinointia myynnin tukena.
Content
Mikä on myynnin rooli ja merkitys osana palvelujen markkinointia?
Millainen on palveluyrityksen myyntiprosessi prospektoinnista asiakassuhteen ylläpitoon?
Miten myynti kuluttajille, yrityksille ja muille organisaatioille eroaa toisistaan?
Miten myyntityötä tuetaan sisältömarkkinoinnin keinoin?
Mitkä ovat sisältömarkkinoinnin perusteet ja millainen on sisällön hallinnan prosessi?
Opiskelumateriaali
• Palvelujen johtaminen ja markkinointi (e-kirja) Grönroos, Christian
• Viesti perille: tuloksellista markkinointiviestintää ja sisällöntuotantoa (e-kirja) Rämö, Satu, 2019
• Kaikki muut opiskelualustalle linkitetyt opiskelumateriaalit
Opiskelijan työmäärä
133h itsenäistä verkkotyöskentelyä
Further information
Tämä on Xamkin avoimen AMK:n tarjontaan sisältyvä opintojakso.
Xamkin tutkinto-opiskelijat eivät voi ilmoittautua avoimen AMK:n opintojaksoille.
Evaluation scale
1-5