Siirry suoraan sisältöön

Digitaalisen myynnin ja markkinoinnin perusteet (5 op)

Toteutuksen tunnus: PA00EG90-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

06.04.2022 - 22.04.2022

Ajoitus

29.08.2022 - 19.12.2022

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

3 op

TKI-osuus

3 op

Toteutustapa

40 % Lähiopetus, 60 % Etäopetus

Yksikkö

Kulttuurin koulutusyksikkö

Toimipiste

Kouvolan kampus

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

20 - 32

Koulutus

  • Palvelumuotoilun koulutus

Opettaja

  • Laura Hakanen

Vastuuopettaja

Kirsi Soulamo

Ryhmät

  • PAKV21KM
    Palvelumuotoilu, monimuoto

Tavoitteet

Tunnet digitaalisen myynnin ja markkinoinnin perusteet. Ymmärrät monikanavaisuuden mahdollisuudet sekä markkinoinnin trendit. Osaat hyödyntää myynnin ja markkinoinnin keinoja palvelukehityksessä. Osaat myydä ja markkinoida omaa osaamistasi.

Sisältö

Miten digitaalinen myynti ja markkinointi etenee?
Mitä tarkoittaa asiakaslähtöisyys myynnissä ja markkinoinnissa?
Miten huomioida monikanavaisuus?
Kuinka myyt ideasi ja teet näkyväksi omaa osaamistasi?

Opiskelumateriaali

Julkaistaan Learn-alustalla opintojakson alussa.

Yksilölliset oppimisväylät

Työviikkopohjainen oppimisväylä:
Lähiopetus työjärjestyksen mukaan, lisäksi itsenäinen työ ja sovitut tehtävät.

Opintoja nopeuttava oppimisväylä:
Työhön integroitu oppimisväylä on mahdollinen, jos työtehtävissäsi voit kehittää opintojakson tavoitteissa ja sisällöissä mainittua osaamista. Ota opintojakson opettajaan yhteyttä hyvissä ajoin ennen opintojakson alkua sen määrittämiseksi
- onko työhön integroitu oppimisväylä omassa työtehtävässäsi mahdollinen
- millaisia näyttöjä sinun on mahdollista antaa osaamisestasi
- mitä opintojakson osia sinun tulee mahdollisesti suorittaa sen lisäksi opetukseen osallistuen

Työhön integroitu oppimisväylä:
Ota yhteys opettajaan

TKI ja työelämäyhteistyö

TKI- ja työelämäyhteistyön osalta ole yhteydessä opintojakson opettajaan.

Arviointiasteikko

1-5