Digitaalisen myynnin ja markkinoinnin perusteet (5 op)
Toteutuksen tunnus: PA00EG90-3001
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
06.04.2022 - 22.04.2022
Ajoitus
29.08.2022 - 19.12.2022
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
3 op
TKI-osuus
3 op
Toteutustapa
40 % Lähiopetus, 60 % Etäopetus
Yksikkö
Kulttuurin koulutusyksikkö
Toimipiste
Kouvolan kampus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 32
Koulutus
- Palvelumuotoilun koulutus
Opettaja
- Laura Hakanen
Vastuuopettaja
Kirsi Soulamo
Ryhmät
-
PAKV21KMPalvelumuotoilu, monimuoto
Tavoitteet
Tunnet digitaalisen myynnin ja markkinoinnin perusteet. Ymmärrät monikanavaisuuden mahdollisuudet sekä markkinoinnin trendit. Osaat hyödyntää myynnin ja markkinoinnin keinoja palvelukehityksessä. Osaat myydä ja markkinoida omaa osaamistasi.
Sisältö
Miten digitaalinen myynti ja markkinointi etenee?
Mitä tarkoittaa asiakaslähtöisyys myynnissä ja markkinoinnissa?
Miten huomioida monikanavaisuus?
Kuinka myyt ideasi ja teet näkyväksi omaa osaamistasi?
Opiskelumateriaali
Julkaistaan Learn-alustalla opintojakson alussa.
Yksilölliset oppimisväylät
Työviikkopohjainen oppimisväylä:
Lähiopetus työjärjestyksen mukaan, lisäksi itsenäinen työ ja sovitut tehtävät.
Opintoja nopeuttava oppimisväylä:
Työhön integroitu oppimisväylä on mahdollinen, jos työtehtävissäsi voit kehittää opintojakson tavoitteissa ja sisällöissä mainittua osaamista. Ota opintojakson opettajaan yhteyttä hyvissä ajoin ennen opintojakson alkua sen määrittämiseksi
- onko työhön integroitu oppimisväylä omassa työtehtävässäsi mahdollinen
- millaisia näyttöjä sinun on mahdollista antaa osaamisestasi
- mitä opintojakson osia sinun tulee mahdollisesti suorittaa sen lisäksi opetukseen osallistuen
Työhön integroitu oppimisväylä:
Ota yhteys opettajaan
TKI ja työelämäyhteistyö
TKI- ja työelämäyhteistyön osalta ole yhteydessä opintojakson opettajaan.
Arviointiasteikko
1-5