Basics in digital sales and marketing (5 cr)
Code: PA00EG90-3001
General information
- Enrollment
-
06.04.2022 - 22.04.2022
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
29.08.2022 - 19.12.2022
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 2 cr
- Virtual portion
- 3 cr
- RDI portion
- 3 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Unit
- Department of Culture
- Campus
- Kouvola Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 20 - 32
- Degree programmes
- Degree Programme in Service Design
- Teachers
- Laura Hakanen
- Teacher in charge
- Kirsi Soulamo
- Groups
-
PAKV21KMService design, part-time studies
- Course
- PA00EG90
Objective
You know the basics of digital sales and marketing. You understand the multichannel possibilities as well as marketing trends. You know how to use the methods of sales and marketing in service development. You know how to sell and market your own know-how.
Content
How the digital sales and marketing proceeds?
What does customer focus mean in sales and marketing?
How to consider the multichannel?
How do you sell your ideas and make your own knowledge visible?
Course material
Julkaistaan Learn-alustalla opintojakson alussa.
Study forms and methods
Työviikkopohjainen oppimisväylä:
Lähiopetus työjärjestyksen mukaan, lisäksi itsenäinen työ ja sovitut tehtävät.
Opintoja nopeuttava oppimisväylä:
Työhön integroitu oppimisväylä on mahdollinen, jos työtehtävissäsi voit kehittää opintojakson tavoitteissa ja sisällöissä mainittua osaamista. Ota opintojakson opettajaan yhteyttä hyvissä ajoin ennen opintojakson alkua sen määrittämiseksi
- onko työhön integroitu oppimisväylä omassa työtehtävässäsi mahdollinen
- millaisia näyttöjä sinun on mahdollista antaa osaamisestasi
- mitä opintojakson osia sinun tulee mahdollisesti suorittaa sen lisäksi opetukseen osallistuen
Työhön integroitu oppimisväylä:
Ota yhteys opettajaan
RDI and work-related cooperation
TKI- ja työelämäyhteistyön osalta ole yhteydessä opintojakson opettajaan.
Evaluation scale
1-5