Multichannel strategies (5 op)
Toteutuksen tunnus: TL00CV23-3006
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
08.11.2021 - 21.11.2021
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
24.01.2022 - 10.04.2022
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 0 op
- Virtuaaliosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Etäopetus
- Yksikkö
- Liiketalouden koulutusyksikkö, Mikkeli (vanhennettu)
- Toimipiste
- E-kampus
- Opetuskielet
- englanti
- Paikat
- 20 - 40
- Koulutus
- Tulevaisuuden liiketoiminnan johtamisen koulutus (ylempi amk)
- Opettajat
- Heli Kesämaa
- Vastuuopettaja
- Heli Kesämaa
- Ryhmät
-
TLMI21SYTulevaisuuden liiketoiminnan johtaminen, ylempi amk
- Opintojakso
- TL00CV23
Tavoitteet
You can analyze and draw conclusions regarding the effects of the digital competitive environment to the marketing of a company.
You can identify and evaluate customers’ needs for omnichannel service
You can evaluate and plan how to improve business with multichannel strategies.
You can choose and apply various means to produce multichannel customer service and you can justify your choices.
Sisältö
How does the digital competitive environment affect a company’s marketing?
How to utilize multichannel strategies in sales, delivery, communication and customer service?
How to identify customers’ needs and wants for omnichannel service?
What are benefits and challenges of multichannel marketing?
Arviointi
a. You are able to find, study, produce and evaluate critically data related to factors affecting company’s marketing
b. You are able to solve demanding problems in research and development work.
e. You are able to evaluate strategic approaches and justify their use in terms of management and development.
Opiskelumateriaali
- Verkkoluentoja (tallenteet)
- Valitut tutkimusartikkelit 5 - 6 kpl monikanavaisuudesta
Kaikki aineistot ovat englanninkielisiä.
Tutkimusartikkeleiden lukutekniikkaan on hyvä perehtyä jo ennen opintojakson aloitusta.
Opiskelumuodot ja -menetelmät
Opiskelija voi halutessaan suorittaa opintojakson nopeammassa tahdissa.
TKI ja työelämäyhteistyö
Analyysitehtävässä teoriaperustaa sovelletaan opiskelijan oman tai muun organisaation kehittämiseen.
Tenttien ja tehtävien ajoittuminen
Opintojakso on verkkokurssi, jossa tehtävät ja tentit suoritetaan annetun aikataulun mukaisesti.
Kurssi avataan 24.1.2022 ja se päättyy 10.4.2022.
Opiskelijan työmäärä
Opiskelijan työmäärä on 5 op = noin 130 tuntia.
Lisätietoja opiskelijoille
Opintojakso on verkkokurssi, jossa tehtävät ja tentit suoritetaan annetun aikataulun mukaisesti. Kurssi avataan 24.1.2022 ja se päättyy 10.4.2022.
Opettaja on Heli Kesämaa, heli.kesamaa@xamk.fi
Opettaja lähettää Learn-verkko-oppimisympäristöön kirjautumista varten kurssiavaimen opiskelijoille sähköpostilla noin viikkoa ennen kurssin alkua.
Kurssilla ei ole lähiopetusta. Alussa pidetään Teams-tapaaminen ja lisäksi välitapaamisia, joissa käydään läpi artikkeleiden sisältöä (ei luentoja). Tapaamisissa voidaan keskustella suomeksi tai englanniksi osallistujien mukaan. Kaikkia osallistujia kannustetaan osallistumaan tapaamisiin. Tapaamisia ei tallenneta.
Arviointiasteikko
1-5
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Arviointi perustuu verkkotentteihin ja soveltavaan analyysitehtävään, jossa tarkastellaan monikanavaisuuden teemoja omassa yrityksessä. Arvioinnin perusteet ovat opintojakson kuvauksessa.
Lisätiedot
- On-line course
- Instruction language is English.