Skip to main content

Content marketing  (5 cr)

Code: DM00EA39-3001

General information


Enrollment

06.04.2022 - 22.04.2022

Timing

10.10.2022 - 11.12.2022

Number of ECTS credits allocated

5 op

Virtual portion

5 op

Mode of delivery

Distance learning

Unit

Department of Business

Campus

Ecampus

Teaching languages

  • Finnish

Seats

20 - 40

Degree programmes

  • Master's Degree Programme Digimarkkinoinnin johtaminen

Teachers

  • Marja-Leena Koskinen

Groups

  • DMMI22KY
    Management of Digital Marketing, master studies

Objective

You are able to identify the potential of content marketing in your own business.
You can develop and plan a company's content strategy based on the company's marketing strategy.
You can evaluate the effectiveness of content marketing.

Content

How to create a content strategy based on your company’s marketing goals?
How is the content strategy implemented in practice?
How is storytelling utilized in content production?
How is the effectiveness of content measured and analyzed?

Opiskelumateriaali

- Opiskeltavat aineistot ovat videoluentoja ja muuta materiaalia
- Lisäksi muita asiantuntijaluentoja
- Kertaustenttejä sekä soveltavia analyysi- ja kehittämistehtäviä

Yksilölliset oppimisväylät

Opintojakson voi suorittaa täysin etänä.

TKI ja työelämäyhteistyö

Opintojaksolla tehdään oman yrityksen digiliiketoiminnan kehittämistyötä (analyysi- ja oppimistehtävät). Mukana on myös vierailevia asiantuntijoita.

Tentit ja muut määräajat

Opintojakso on verkkokurssi, jossa tehtävät ja tentit suoritetaan annetun aikataulun mukaisesti.
Aikataulut vahvistetaan heti opintojakson alussa.
Opiskelu alkaa 10.10.2022 ja päättyy 11.12.2022.

Opiskelijan työmäärä

5 op työmäärä = noin 135 h

Further information

Opettaja
lehtori Marja-Leena Koskinen marja-leena.koskinen@xamk.fi
Lisäksi ulkopuolisia asiantuntijoita.

Opettaja lähettää Learn-verkko-oppimisympäristöön kirjautumista varten kurssiavaimen opiskelijoille sähköpostilla noin viikkoa ennen kurssin alkua.

Opintojakso on osa Digimarkkinoinnin johtaminen yamk-koulutusta ja edellyttää liiketalouden amk-tutkintoa ja työkokemusta digimarkkinoinnin tehtävissä.

Evaluation scale

1-5

Qualifications

alempi liiketalouden korkeakoulututkinto tai vastaava osaaminen