Matkailu- ja ravitsemisalan digimarkkinointi (5 op)
Toteutuksen tunnus: MR00DU58-3003
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
08.11.2021 - 21.11.2021
Ajoitus
07.03.2022 - 01.05.2022
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
5 op
TKI-osuus
1 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Matkailu-, ravitsemis- ja nuorisoalan koulutusyksikkö
Toimipiste
E-kampus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
0 - 40
Koulutus
- Matkailu- ja palveluliiketoiminnan koulutus
Opettaja
- Kirsi Kuusisto
Vastuuopettaja
Kirsi Kuusisto
Ryhmät
-
MRMI21KVMatkailu- ja palveluliiketoiminta, verkkototeutus
Tavoitteet
Tunnistat digimarkkinoinnin keskeiset käsitteet ja keinot.
Ymmärrät eri kanavien ja alustojen merkityksen myynnissä ja markkinoinnissa.
Osaat hyödyntää digitaalisia kanavia liiketoiminnan kehittämisessä.
Sisältö
Mitä on digitaalinen liiketoiminta ja sen rooli markkinoinnissa?
Mitkä ovat keskeisimmät alustat ja markkinointikanavat?
Mitä merkitsevät asiakkuudenhallinta (CRM) ja asiakaskokemus (CX) verkossa?
Mikä on sosiaalisen median ja sisällön tuotannon merkitys digimarkkinoinnissa?
Opiskelumateriaali
Opintojakson materiaalina on Learn alustan materiaali, sekä muu itsenäisesti etsitty materiaali.
Opiskelumuodot ja -menetelmät
Opintojakso opiskellaan itsenäisesti verkkototeutuksena.
Opintojakso sisältää kolme Teams-luentoa. Aloitusluento tallennetaan ja se on katsottavissa myöhemmin Learn -alustan linkin kautta.
TKI ja työelämäyhteistyö
Opintojakson tehtävät on mahdollista integroida työelämään.
Tenttien ja tehtävien ajoittuminen
Opintojaksolla tehdään kolme oppimistehtävää. Tehtävät esitellään Learn-alustalla.
Orientoiva tehtävä tehdään ennen aloitusluentoa Learn-alustalla. Learn-alusta aukeaa 7.3.2022.
Oppimistehtävät tulee palauttaa niille määrättyihin palautuspäiviin mennessä.
Opiskelijan työmäärä
135h
Arviointiasteikko
1-5
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Opintojakso arvioidaan oppimistehtävien perusteella.