Matkailu- ja ravitsemisalan digimarkkinointi (5 op)
Toteutuksen tunnus: MR00DU58-3004
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
22.08.2022 - 28.08.2022
Ajoitus
29.08.2022 - 18.12.2022
Opintopistemäärä
5 op
TKI-osuus
2 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Matkailu-, ravitsemis- ja nuorisoalan koulutusyksikkö
Toimipiste
Mikkelin kampus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
0 - 40
Koulutus
- Matkailu- ja palveluliiketoiminnan koulutus
Opettaja
- Hanna Ukkola
- Kirsi Kuusisto
Vastuuopettaja
Kirsi Kuusisto
Ryhmät
-
MRMI21SPMatkailu- ja palveluliiketoiminta, päivätoteutus
-
MRMI22SPMatkailu- ja palveluliiketoiminta, päivätoteutus
Tavoitteet
Tunnistat digimarkkinoinnin keskeiset käsitteet ja keinot.
Ymmärrät eri kanavien ja alustojen merkityksen myynnissä ja markkinoinnissa.
Osaat hyödyntää digitaalisia kanavia liiketoiminnan kehittämisessä.
Sisältö
Mitä on digitaalinen liiketoiminta ja sen rooli markkinoinnissa?
Mitkä ovat keskeisimmät alustat ja markkinointikanavat?
Mitä merkitsevät asiakkuudenhallinta (CRM) ja asiakaskokemus (CX) verkossa?
Mikä on sosiaalisen median ja sisällön tuotannon merkitys digimarkkinoinnissa?
Opiskelumateriaali
Materiaalina toimii Learn alustalla oleva materiaali sekä muu itsenäisesti hankittu materiaali, joka tukee oppimistehtävien suorittamista.
Opiskelumuodot ja -menetelmät
Lukujärjestyspohjainen toteutus:
Opintojaksoon sisältyy oppitunteja keskeisistä sisältöteemoista
Nopeutettu toteutustapa:
Keskustele toteutustavasta opintojakson opettajan kanssa opintojakson alussa.
Työelämään integroitu toteutustapa:
Keskustele toteutustavasta opintojakson opettajan kanssa opintojakson alussa.
TKI ja työelämäyhteistyö
Opintojaksolla tehdään työelämäsidonnainen oppimistehtävä, jonka laajuus on 2 op. Oppimistehtävä toteutetaan ryhmätyönä.
Tenttien ja tehtävien ajoittuminen
Lukujärjestyksen mukaiset oppitunnit. Opintojakson tehtävät tulee palauttaa niille annettujen määräaikojen puitteissa
Opiskelijan työmäärä
135 h
Arviointiasteikko
1-5
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Arviointi perustuu oppimistehtäviin.