Special questions in client service (5 cr)
Code: GE00DI32-3004
General information
- Enrollment
-
07.11.2022 - 18.11.2022
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
01.03.2023 - 30.04.2023
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 0 cr
- Virtual portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Distance learning
- Unit
- Department of Social Services and Promotion of Functional Ability
- Campus
- Ecampus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 20 - 60
- Degree programmes
- Degree Programme in Care for Older Adults
- Teachers
- Merja Nurmi
- Ann-Mari Sippu
- Teacher in charge
- Ann-Mari Sippu
- Groups
-
GEKV20SMElderly care, part-time studies
- Course
- GE00DI32
Objective
Understand customer and service management as a cross-cutting work method in changing social and health care environments.
You recognize the multicultural perspective in customer guidance work orientation.
You recognize the role of social and health care in the form of customized registration as part of the customer management process.
Content
What is the place of customer guidance in changing society?
How do you consider multiculturalism in customer guidance?
What is the form of social and health care registration and how it should be applied as a practical tool?
Course material
Learn-pohjalla olevat materiaalit lisälähteineen.
Study forms and methods
Asiakas - ja palveluohjauksen erityiskysymykset opintojakso toteutetaan verkko-opintoina, johon sisältyy kaksi Microsoft Teams webinaaria, itsenäistä työskentelyä ja tiedonhankintaa sekä oppimistehtäviä.
RDI and work-related cooperation
Ei sisällä.
Timing of exams and assignments
Opiskelija etenee Learn-oppisalustalla itsenäisesti ja oman aikataulun mukaisesti. Noudattaen kuitenkin oppimistehtävien palautuspäivämääriä.
International cooperation
Ei sisällä.
Student workload
5 x 27 = 135h opiskelija työtä
Evaluation scale
1-5
Assessment methods and criteria
Xamkin yleiset arviointikriteerit:
a. Osaat käyttää johdonmukaisesti ammattikäsitteitä.
b. Osaat etsiä tietoa alan keskeisistä tiedonlähteistä.
c. Osaat hahmottaa tehtäväkokonaisuuksia.
d. Osaat toimia asiakkaiden, käyttäjien, kohderyhmien kanssa.
e. Osaat käyttää keskeisiä oman alan malleja, menetelmiä, ohjelmistoja ja tekniikoita.
f. Osaat toimia tiimin jäsenenä tavoitteellisesti.
g. Osaat perustella toimintaasi oman alan eettisten periaatteiden mukaisesti.
Opintojakson yksittäisten tehtävien arvioinnin kriteereinä toimii kunkin tehtävän ohjeistus.
Opintojakson suorittaminen edellyttää oppimistehtävien hyväksyttyä suorittamista.
Qualifications
Edellyttää Asiakas – ja palveluohjaksen lähtökohdat (5op) sekä Asiakasohjaus ja kokonaisvaltainen tilannearviointi ( 5op) opintojaksojen suorittamista.