Managing networks and customer relationships (5 cr)
Code: SJ00DV03-3003
General information
- Enrollment
-
07.11.2022 - 18.11.2022
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
01.02.2023 - 05.04.2023
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 0 cr
- Virtual portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Distance learning
- Unit
- Department of Social Services and Health Care
- Campus
- Ecampus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 20 - 50
- Degree programmes
- Master's Degree Programme in Development and Leadership in Health Care and Social Services
- Teachers
- Päivi Lifflander
- Perttu Noponen
- Teacher in charge
- Perttu Noponen
- Groups
-
SJMI22KYDevelopment and Leadership in Health Care and Social Services, master studies
- Course
- SJ00DV03
Objective
You know the importance of feeling, trust and commitment in managing networks.
You can create the starting points for interaction and partnerships between people and organizations in a genuine dialogue.
You will be able to organize projects that encourage enthusiasm, motivation and commitment of the actors towards a common goal.
You can acquire and evaluate information for managing multichannel customer relationships.
You will be able to lead partnerships and multicultural partnerships in a entrepreneurial way.
You will be able to plan and implement marketing in the deepening of customer relationships as part of strategic management.
Content
How do you implement the importance of feeling, trust and commitment in network management?
How do you implement interaction and partnerships between people and organizations in genuine dialogue?
How do you organize projects that encourage enthusiasm, motivation and commitment towards a common goal?
How do you acquire and evaluate information for managing multichannel customer relationships?
How do you lead partnerships and multicultural partnerships with an entrepreneurial approach?
How do you plan and implement marketing in the deepening of customer relationships as part of strategic management?
Course material
Järvensivu, T. 2020. Verkostojen johtaminen. Opi ja etene yhdessä. Books on Demand. Saatavissa myös e-kirjana.
Grönroos, C. 2020. Palvelujen johtaminen ja markkinointi. Talentum. Luvut 2 ja 14. Saatavissa myös e-kirjana.
Muu opiskelumateriaali ilmoitetaan oppimisalustalla.
Study forms and methods
Työviikkopohjaisessa väylässä
Ilmoittautuessasi tälle opintojakson toteutukselle osallistut työjärjestyksen mukaiseen verkkovälitteiseen lähiopetukseen ja ohjaukseen, jossa on verkostoon liittyviä harjoitteita ja keskusteluja, ryhmä- ja yksilötehtäviä. Opiskelusi rytmittyy työjärjestyksen mukaisten ryhmätapaamisten ja itsenäisesti tehtävien oppimistehtävien mukaan.
Opintoja nopeuttavana vaihtoehtona
- voit ilmoittautua aikaisemmin opintonsa aloittaneelle ryhmälle tarjottavalle vastaavalle toteutukselle.
RDI and work-related cooperation
Asiantuntijavierailut työelämäyhteistyönä ja/tai TKI-projektiyhteistyönä on mahdollista.
Timing of exams and assignments
Ajastetut tehtävät on kuvattu oppimisalustalla. Kehittämissuunnitelman esitys 5.4.2023.
Student workload
Opiskelijan työmäärä on 135 tuntia, joka muodostuu verkkovälitteisen lähiopetuksen 20 tunnista sekä opiskelijan itsenäisestä työskentelystä pienryhmissä ja yksin yhteensä 115 tuntia.
Course part description
Verkostojen ja asiakkuuksien johtamisen tietoperusta 1 op.
Verkostojen ja asiakkuuksien johtamisen haastattelutehtävä 1 op.
Verkostojen ja asiakkuuksien hallinnan kehittämissuunnitelma 3 op.
Further information
Opettajat:
Perttu J. Noponen. S-posti:etunimi.j.sukunimi@xamk.fi
Päivi Lifflander. S-posti: etunimi.sukunimi@xamk.fi
Assessment methods and criteria
XAMK:n arviointikriteerit YAMK-arviointikriteerien mukaisesti. Arviointi asteikolla 1-5, hylätty, täydennettävä.
TASO 3:n mukaan opiskelija osaa:
a) hankkia, käsitellä, tuottaa ja arvioida kriittisesti monialaista tietoa erityisosaamisalueellaan.
b) ratkaista vaativia ongelmia tutkimus-, kehittämis- ja /tai innovaatiotoiminnassa.
vastata ja kehittää toimintoja itsenäisesti.
e) arvioida strategisia lähestymistapoja ja perustella niiden käyttöä johtamisen ja kehittämisen näkökulmasta.
f) työskennellä itsenäisesti alan asiantuntijatehtävissä tai yrittäjänä
g) viestiä asiantuntevasti sekä johdonmukaisesti suullisesti ja kirjallisesti omalla äidinkielellä sekä yhdellä vieraalla kielellä