Skip to main content

Managing networks and customer relationships (5 cr)

Code: SJ00DV03-3003

General information


Enrollment
07.11.2022 - 18.11.2022
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.02.2023 - 05.04.2023
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
0 cr
Virtual portion
5 cr
Mode of delivery
Distance learning
Unit
Department of Social Services and Health Care
Campus
Ecampus
Teaching languages
Finnish
Seats
20 - 50
Degree programmes
Master's Degree Programme in Development and Leadership in Health Care and Social Services
Teachers
Päivi Lifflander
Perttu Noponen
Teacher in charge
Perttu Noponen
Groups
SJMI22KY
Development and Leadership in Health Care and Social Services, master studies
Course
SJ00DV03
No reservations found for realization SJ00DV03-3003!

Objective

You know the importance of feeling, trust and commitment in managing networks. 
You can create the starting points for interaction and partnerships between people and organizations in a genuine dialogue.
You will be able to organize projects that encourage enthusiasm, motivation and commitment of the actors towards a common goal.
You can acquire and evaluate information for managing multichannel customer relationships. 
You will be able to lead partnerships and multicultural partnerships in a entrepreneurial way. 
You will be able to plan and implement marketing in the deepening of customer relationships as part of strategic management.

Content

How do you implement the importance of feeling, trust and commitment in network management?
How do you implement interaction and partnerships between people and organizations in genuine dialogue?
How do you organize projects that encourage enthusiasm, motivation and commitment towards a common goal?
How do you acquire and evaluate information for managing multichannel customer relationships? 
How do you lead partnerships and multicultural partnerships with an entrepreneurial approach?
How do you plan and implement marketing in the deepening of customer relationships as part of strategic management?

Course material

Järvensivu, T. 2020. Verkostojen johtaminen. Opi ja etene yhdessä. Books on Demand. Saatavissa myös e-kirjana.
Grönroos, C. 2020. Palvelujen johtaminen ja markkinointi. Talentum. Luvut 2 ja 14. Saatavissa myös e-kirjana.

Muu opiskelumateriaali ilmoitetaan oppimisalustalla.

Study forms and methods

Työviikkopohjaisessa väylässä
Ilmoittautuessasi tälle opintojakson toteutukselle osallistut työjärjestyksen mukaiseen verkkovälitteiseen lähiopetukseen ja ohjaukseen, jossa on verkostoon liittyviä harjoitteita ja keskusteluja, ryhmä- ja yksilötehtäviä. Opiskelusi rytmittyy työjärjestyksen mukaisten ryhmätapaamisten ja itsenäisesti tehtävien oppimistehtävien mukaan.

Opintoja nopeuttavana vaihtoehtona
- voit ilmoittautua aikaisemmin opintonsa aloittaneelle ryhmälle tarjottavalle vastaavalle toteutukselle.

RDI and work-related cooperation

Asiantuntijavierailut työelämäyhteistyönä ja/tai TKI-projektiyhteistyönä on mahdollista.

Timing of exams and assignments

Ajastetut tehtävät on kuvattu oppimisalustalla. Kehittämissuunnitelman esitys 5.4.2023.

Student workload

Opiskelijan työmäärä on 135 tuntia, joka muodostuu verkkovälitteisen lähiopetuksen 20 tunnista sekä opiskelijan itsenäisestä työskentelystä pienryhmissä ja yksin yhteensä 115 tuntia.

Course part description

Verkostojen ja asiakkuuksien johtamisen tietoperusta 1 op.
Verkostojen ja asiakkuuksien johtamisen haastattelutehtävä 1 op.
Verkostojen ja asiakkuuksien hallinnan kehittämissuunnitelma 3 op.

Further information

Opettajat:
Perttu J. Noponen. S-posti:etunimi.j.sukunimi@xamk.fi
Päivi Lifflander. S-posti: etunimi.sukunimi@xamk.fi

Assessment methods and criteria

XAMK:n arviointikriteerit YAMK-arviointikriteerien mukaisesti. Arviointi asteikolla 1-5, hylätty, täydennettävä.

TASO 3:n mukaan opiskelija osaa:
a) hankkia, käsitellä, tuottaa ja arvioida kriittisesti monialaista tietoa erityisosaamisalueellaan.
b) ratkaista vaativia ongelmia tutkimus-, kehittämis- ja /tai innovaatiotoiminnassa.
vastata ja kehittää toimintoja itsenäisesti.
e) arvioida strategisia lähestymistapoja ja perustella niiden käyttöä johtamisen ja kehittämisen näkökulmasta.
f) työskennellä itsenäisesti alan asiantuntijatehtävissä tai yrittäjänä
g) viestiä asiantuntevasti sekä johdonmukaisesti suullisesti ja kirjallisesti omalla äidinkielellä sekä yhdellä vieraalla kielellä

Go back to top of page